Ayrıldığım ama hâlâ sevdiğim eski sevgilimi nasıl unuturum, bu kalp acısı nasıl geçecek?

Arkadaşlar benim bir ilişkim vardı aynı hastanedeydik 6 ay sevgili olduk kendisiyle ve kendisi normalde uzun ilişki, ciddi ilişki insanı değil, bunu biliyordum ama çok güzel birlikteliğimiz vardı, ilişkimiz çok güzeldi. Ağustosta 1 senelik askere gidecek, daha gitmeden benden ayrıldı, beni sebep gösterdi, hatalı gösterdi ama ben onu çok sevdim, hâlâ seviyorum ama o beni öyle bir sildi ki anlatamam, yani sanki düşmanıyım. Hâlâ iletişimimiz devam ediyor, ben çok fedakârlık yaptım inanın, hem maddi hem manevi hep destek oldum, para istemiştir vermişimdir, ameliyat oldu kredi çektim onun için vs, buluşmalarda vs hesabın büyük çoğunluğunu da ben ödedim ettim, yani asla yaptım ettim demiyorum ama bilmiyorum. En yakın arkadaşı var erkek, üçümüz buluşurduk arada, bir ona söyledim, ayrıldı benden size söyledi mi diye, evet söyledi dedi, uzun ilişki adamı değil, konu bununla alakalı, ne yaparsan yap gidecekti zaten dedi, sessiz kal falan dedi ama geçmiyor. Ben onu hâlâ çok seviyorum, iletişimimiz var ama ayrıldı yani. İnanın, bunu bile söyledim, askere gidince ayrılırsın, gidene kadar devam edelim dedim ama herkes diyor ki yedi içti gezdi çekti gitti. Ben buna inanmak istemiyorum, onu seviyorum hâlâ. Hiç mi demez insan, ben bu kızı üzdüm, o beni seviyordu diye. Bana dedi zaten, nefretim kinim yok sana, beni güzelce sevdin sonuçta diye ama bilmiyorum ne yapacağımı, her gün ağlıyorum, her gün üzülüyorum, sessiz kalmak da istemiyorum, yine diyorum devam etsin, en azından askere gidince derim ki askere gitti zaten, bir sene görüp etmeyeceğim diye ama yok yapamıyorum, unutamıyorum, ne yapacağım bilmiyorum, yardım edin ne olur

Ayrıldığım ama hâlâ sevdiğim eski sevgilimi nasıl unuturum, bu kalp acısı nasıl geçecek?
Cevapla