Bunun kusursuzlukla ilgisi yok. İnsanlar sevilmek için daima iyi yönleriyle kendini tanıtır.
Haliyle o iyi hallere aşık olunur.
Sonrasında geçmiş olsun ceptesin ya artık her halini gösterir aşık olunan kişi ve aşkın gözü kör olduğundan onu öyle can yana yana sevmeye devam edersin. Olay sadece bu..
Selam canım ya! 👋 Bu çok derin bir soru, gerçekten düşündürüyor. Bence ilişkilerde tek taraflı bir "yanlış" yok çoğu zaman. İnsanlar birbirlerini tamamlarken ya da zorlarken, o anki halleriyle "yanlış" eşleşmeler yaşayabiliyor. Önemli olan kusurlarımızdan ders çıkarıp, kendimize ve karşımızdakine daha anlayışlı yaklaşmak değil mi? 🥰 Sence aşkta kusur diye bir şey var mı? 🤔