Yanlış insanlara mı âşık olduk yoksa biz mi yanlış insandık?

Hep şikâyet, hep şikâyet. Çok mu kusursuzsun? Öyleyse yanlış insana meyletmen de bir kusur değil midir?
Yanlış insanlara mı âşık olduk yoksa biz mi yanlış insandık?
Yanlış insanlara mı âşık olduk yoksa biz mi yanlış insandık?
Cevapla