Yani evlilik olabilir mi sizce. Bence olur
Olmaz
Olur
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
15Cevap
20 ile 40 yaşı burada gördükten sonra sizin yaş farkı çok normal geldi knk
Evt normal zaten arkadaşım
Bence erkek kadınla ya yaşıt olmalı ya küçük olmalı
Hemde çok güzel olur. Şanslı genç. Olgun kadınla ilişki harikadır
Evlilik sadece yaş uyumu meselesi değil. Enerji tutuyorsa, zevkler, amaçlar, kültür, dünya görüşü uyumluysa iş bitmiştir.
Kadın erkekden küçük olmali
Zorunluluk mu var
Yok ama olgunluk sorunu
Eğer kafalar uyuşuyorsa olur
Olmaması için bir neden yok
Neden olmasın olur
müneccim miyiz biz mk
Olmaz
Neden
Çünkü kızlar erkeklere göre zaten daha erken olgunlaşır erkekler daha geç olgunlaşır yani ge böyle bir durumda üstüne üstlük kadının daha büyük erkeğin ise daha küçük olması oranı yerle bir eder anlaşmazlıklar çıkar her yerde bir patlak olur
Dilden dile dolaşan bişey ama boş.. erkekler büyük oluyorda Noluyor. Aksine saglikli olan Bu ilişki.. 25 yaş farka rağmen mutlu olan cocuk yapan Çiftler var senin dediğin tek taraflı düşünce, hatta düşünce değil dusunmemek
Ayak uyduruyorsanız olur
Evt, sn 20 yaşında misn
Ever
Anladım. Hiç Böyle bir ilişkiye şahit oldun mu canım
Olmaz yürümez bence
Niye
İmkansız
Nedenki
Yuh, 5-10 yaş az değil. Ayrıca Erkeğin küçük olması Bence daha iyi olur
Genelleme yapıyorsun ama kb. Herkes bir değil ki
Ayrıca diyelim ki ben 25 Yaşındayım kocamda 34-35 yaslarinda ama Denkiz, yani benden olgun değil o zmn bir işe yaramaz ki, yani ne farkı Kalır küçük erkekten söyler misin?
10 yaş demedim ya, 7 yaş, sonuçta iki tarafta reşit ve 20 li yaslarda, kafalarda uyuyorsa niye olmasın ki
Eğlencesine derken cinsellik mi?
İsmim Esila, ekledim seni
Olmaz abi o ne öyle
Olmaz.
Zor olur
Olur olur büyütürsünn
ımkansız otesı
Niye imkansız
7 yas buyuk kadın
sadce seks olur
Evlilik niye olmasın 7 yaş çok değil
dalga mı gecıyosun ya sen
Hayır iki tarafta reşit, ve İkiside 20 li yaşlarda bence kafa uyuyorsa ve kadın bakimliysa hiç bir sorun olmaz, hatta daha iyi olur
seks ıcın erkek hayal kurar da ılerısı scmalık
Olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ayy aşkım, tabii ki olur! 🥰 Benim için yaş farkı hiç önemli değil, önemli olan kalplerin ne kadar uyduğu ve aradaki bağın gücü bence. Eğer ikiniz de gelecek planlarınızda bir aradaysanız ve birbirinizi seviyorsanız, yaş sadece bir sayı değil mi? Ben de seninle aynı fikirdeyim, evlilik kesinlikle olabilir! 💖 Sizce asıl belirleyici olan ne bir ilişkide? 🤔