seviyorum ama emin değilim
olmaaaaz
neden olmasın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Arkadaş neden böyle soruları soruyorsunuz? Onlar mı, biz mi sizinle birlikte bir hayat yaşayacağız? Oluyorsa oluyordur, olmuyorsa olmuyor. Buna karar verecek kadar kapasiteniz yoksa kimseyle evlenmeyin zaten!
Olabilir neden olmasın? Eğer iki tarafında aklı başındaysa mantıklı kararlar alabiliyorlarsa ve birbirlerine gerçekten uyum sağlayabiliyorlarsa bir sorun olacağını düşünmüyorum.
Davul bile dengi dengine.
sen ona annelik mi yapacaksin yoksa kadinlik mi?
akil var mantik var.
@gizemnxx senin gibi beyni olmayipta fikri olanlardan ancak böyle bir cevap beklenir. Buram buram cehalet kokuyorsun.
Ben burada erkekler yapar diye birsey dedimmi? Erkekler yaparsa haklilar diye birsey yazdimmi?
Benim bu sitede tüm yorumlarimi gözden gecirebilirsin. Ister erkek olsun ister bayan kendi cocugu yasindaki kisilerle evlenmesine birlikte olmasina ASLA olumlu görüs yapmam.
İki tarafda reşit mi? Evet.
İki tarafın da onayı var mı? Var
O zaman neden olmasın?
Cevap
53Cevap
Tabi ki neden olmasın olur
Olmaz, 5 degil 10 degil 15 yas yahu.
biraz zirlasan cocugun yasinda olabilir.
sonu hicbirzaman mutluluk olmaz.
ha erkektede aynisini dûsûnuyorum
20 yaşındaki kızlar bile 20 yaşında ki erkekle olmuyor gerisini sen düşün abla
Olmaz ben herxmann yaş farkına karşıyım bazıları olur sanıyor sonra çok yanılıyor iş işten geçtikten sonra ah vah tüh ediyolar
20 yaşında erkek çocuk gibidir. Yavrum evladım diye sevmeye başlarsın bir süre sonra
Olur tabi aşkın yaşı olmaz aynı yaşta olanlarında gördüm hem kadın için hem erkek için yaş farkında saygıyı dahaçok oluyor
Elbette olmaz erkekler zatwn geç olgunlaşır 20 yaş çocuk yahu
neden olmasın iki tarafta birbirinin ihtiyaçlarını karşılaya biliyorsa sorun yok
Belli bir kalıp doğrultusunda ilerlemek zorunda değilsin, doğru insan ise çok ta güzel olur
Olmaması adına bir nedn yok, iki kişi istedikten sonra...
bayanların küçük olması iyidir erkeğin büyük olması otorite için her zaman daha iyidir
Olur niye olmasın benim de tercihim benden büyük olması
Eğer konu seks ise olur. Eğer konu evlilik ise zenginlerde oluyor fkffkf
Olur yani neden olmasın 35 yaşlı değil sonuçta 20 de küçük değildir
Kadın genç erkek seviyorsa, erkek olgun kadın seviyorsa olur. Yoksa olmaz.
Olan var elbette hemde çok fazla. Ama bana göre değil sanırım
20 yaşındaki erkek henüz dünyada çoğu şeyi görmedi bilmiyor..
uzun sürmez gibi..
kadının hoşuna gider de genç vurucu bulduğu için erkek için aynı şeyi söyleyemem
35 yaşındaki kadın seviyeli düzgün ilişki peşindedir ama 20 yaşındaki erkek skor peşindedir. Başı heyecanlı sonu hayal kırıklığı olur maalesef.
sanki biraz fazla fark var gibi 15 yaş yani evlenseniz bile ilerdeki yıllarda yaş farkından sorun çıkar bence ama yinede allah ayırmasın diyelim
Erkekler yapınca oluyor kızı yigeni yaşında birie kadına gelince suç
Daha az yaş farkı olsaydı olurdu ama 15 çok fazla
Olmaz, olamaz, olmamalı..30 yaş altı erkek👎👎
Olmaz dedim çünkü adamı sevmiyorsun
Olmaz diyorum. Bence olmaz
Seks anlamında evet evlilik asla
kadin dominant erkek feminense olur bence
seda sayan 62 çağlar ökten 35 yaşında
Zor olur
Kadın bakımlı ise olabilir
Onu için kadın yaşlı, olmasa daha iyi
O da iyi değil
Biliyorum, kızlar saf
Ne ben kimseyi kandırmıyorum, yaşım da 19
Yapmam, ben kendimden 1 yaş küçük ya da yaşıt biri ile evlenirim
o zamana kadar evlenmiş olurdum
Kendim genç olduğum için isterim
Gönül ferman dinlemez.
Jenerasyon farkından dolayı sorun olabilir.
Olmaz diye düşünüyorum
Ancak takilmalik olur
Zor hocam. Değmez bence.
olur dicektim üste olmazı koymuşsun jfdk
Olmaz çünkü yaş ufaklığı var
Olmaz çocuk gibi yanında
Abla kardeş olur anca.
Olur, eski sevgilim 34 tasındaydı
Yetiyor mu peki? @Gayland
Olurda isim çok tuhaf
cinsel beraberlik dışında ihtimal vermiyorum
Olmaz
Bir denenebilir ama çok olumlu bakmıyorum
Olur daha iyi hem
Olur hayırlı olsun
Olur neden olmasın?
Olur
Olmaz
Olmaz abla🙃
bilmiom abla
Yani olur ama, zor olur.
Olur olur
Annesinin gülü
İsterlerse olurlar
uzun vadeli olmaz 😉
Sugar momy xdd
Oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?