SEVGİLİ YAPMAYI ÇOK İSTİYORUM ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİSİYİM VE ŞU ANA KADAR HİÇ SEVGİLİM OLMADI SİZCE SEVGİLİ YAPMALI MIYIM?

Merhabalar ben erkeğim, sorum yukarıda dediğim gibi sevgili yapmayı istiyorum ama korkumdan yapamıyorum, yapamadım korkumdan şu ana kadar işte. Sevgili olduğum kız fikirlerime saygı duymaz, kavga çıkarır, huysuzluk yapar vb. ve sonra da evlenip yuva kuramadan ayrılırız diye ya da sevgili olduk bir süre sonra evlendik, evlensek dahi saydığım kavga çıkarma, huysuzluk çıkarmadan ötürü boşanırız diye. Sizce sevgili yapmalı mıyım?
Sevgili yapmayacaksam nedenini de açıklayabilir misin fikir edinip daha iyi düşünebilmek için?
SEVGİLİ YAPMAYI ÇOK İSTİYORUM ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİSİYİM VE ŞU ANA KADAR HİÇ SEVGİLİM OLMADI SİZCE SEVGİLİ YAPMALI MIYIM?
Cevapla