Erkek arkadaşım evden gidince neden bu kadar boşluk ve ağlama isteği hissediyorum?

Erkek arkadaşım bazen bende kalıyor, sadece sarılıp uyuyoruz. O giderken çok kötü hissediyorum kendimi, ağlıyorum bazen, benimle kalmaya devam etsin istiyorum. Neden böyle hissediyorum? Asla normal değil biliyorum ama neden böyle hissediyorum? Lütfen dalga geçmeden yazın.

Erkek arkadaşım evden gidince neden bu kadar boşluk ve ağlama isteği hissediyorum?
Cevapla