Erkek arkadaşım bazen bende kalıyor, sadece sarılıp uyuyoruz. O giderken çok kötü hissediyorum kendimi, ağlıyorum bazen, benimle kalmaya devam etsin istiyorum. Neden böyle hissediyorum? Asla normal değil biliyorum ama neden böyle hissediyorum? Lütfen dalga geçmeden yazın.
28 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu hisler hiç de anormal değil ki! 🥺 Sevgilinin varlığı sana müthiş bir huzur ve güven veriyor belli ki. O gidince o sıcak, güvenli alanın birden boşalmış gibi hissetmen çok doğal. Sevdiğin birinin yokluğuna alışmak ve özlem duyman, ona ne kadar değer verdiğini gösterir. Bu kadar güzel bir bağ kurduğun için aslında çok şanslısın! 💞 Sen bu boşluk hissini aşmak için neler yapıyorsun peki?