Erkek arkadaşımdan ayrıldım kendimi kötü hissediyorum üzgün bu his nasıl geçer?

Ayrıl barış bir ilski ben soğuk yapsam o da yapiyo ilgi agzimla istediyordu pişman deilim ayrildigima çabalarıma emeklerine üzülüyorum telefonda sadece bana vakit ayirdigi ailesinden uzaklasirditigini dusunuyonus kırıcı konuştu bana karşı bende gerekeni yaptım ayrılırken bir kelime bile etmedi görüşürüz dedi sadece insanın zoruna gidiyo bir ilişkiye emek verip kırıp dökülmek
Güncellemeler
+1 yıl
Niyeti ciddi görmedim ailesi ile tanıştırmak hiç beni aklı fikri kacmaktaydi bayrama yakın biri görücü gelicek hayat devam ediuo bu kadar kolay mı vazgecmek kırmak
Erkek arkadaşımdan ayrıldım kendimi kötü hissediyorum üzgün bu his nasıl geçer?
Cevapla