Erkek arkadaşımdan ayrıldım ama sürekli ağlıyor ne yapmalıyım?

Arkadaşlar erkek arkadaşımdan ayrıldım çünkü instagram hesabından daha önce konuşmamıza rağmen tanımadığı iki kızı eklemiş ama iki gündür sürekli ağlıyor özür diliyor çok üzülüyorum ama güvenim kırıldı bir kere. Böyle olunca kendimi çok taş kalpli hissediyorum. Sizce affetmeli miyim?
Erkek arkadaşımdan ayrıldım ama sürekli ağlıyor ne yapmalıyım?
Cevapla