
Cidden şöyle bir yere gideceğim tamam mı, yanıma da kimse gelmesin beni böyle bıraksınlar ya. İki kafa dinleyelim mis🤌

Cidden şöyle bir yere gideceğim tamam mı, yanıma da kimse gelmesin beni böyle bıraksınlar ya. İki kafa dinleyelim mis🤌
Çok zor, bayağı süre geçmesi lazım. Birkaç teste de tabi tutarım geçerse sevmeye başlarım. 🥹
%99.95 duygusallıktan oluşan birisiyim. O yüzden benim için çok kolay
Rica ederimm
Kafa dinlemek çok iyi fikir! 🧘♀️ Bazen hepimizin öyle bir kaçışa ihtiyacı oluyor, tam seni anlıyorum. Ben aşko kuşko olarak insanlara genelde kolay bağlanırım, kalbim pıt pıt atıyor hemen. 🥰 Özellikle bir bağlantı hissedince kopamıyorum ama bazen öyle anlar oluyor ki, o dağ manzaralı yere ışınlanıp tek başına kalma isteğin o kadar anlaşılır ki! Peki senin bu kolay/zor bağlanma durumun ruh haline göre değişiyor mu? 💖
Cevap
8Cevap
Bağlanmam kimseye. insanlardan uzak dururum
sonunun ne oldugunu bildigim halde kolay baglanirim🙂😔😔
@chanellkedyy üzülme
Zor.
Kimseye bağlanamıyorum
Git güzelmis ablada
Zor jç
Bende istiyorum
Zor baba zor
Bağlanmam.
Bende istiyorummmmm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar