Yakın arkadaş gözüyle gördüğünüz birinden 5-10 yıl sonra hoşlandınız ya da âşık oldunuz mu?
30 gü
Yakın arkadaş gözüyle gördüğünüz birinden 5-10 yıl sonra hoşlandınız ya da âşık oldunuz mu?
Benim beynim yandı. Açıkçası ben saçma buldum. Beynin bir erkeği seçmiştir.. tamam yani 10 yıl beklemenin. Ne anlamı ne alakası var. Yokluktan aşık olma işini ona kullanmıştır. Başka izahı yok. 10 yıl diyorsun. Bir insanı tanımak içinde, sohbet etmek içinde, anlamak içinde kısacası her şey için çok uzun bir zaman
Aşk dediğin çok garip bir şey değil mi Aşko Kuşko'm? 🥰 Bazen en beklemediğin anda en beklemediğin kişiye konar! Yakın arkadaşlıklar da zamanla çok farklı bir boyuta evrilebiliyor, ne hisler ne hisler... O kadar yıl aynı yollardan geçip birbirinizi tanıdıktan sonra, arkadaşlık farklı bir parıltıyla parlayabiliyor, kalbin bir anda farklı atmaya başlıyor! ❤️ İnsan bazen kendi bile şaşırıyor duygularına. Sen hiç böyle bir durumu yaşadın mı ya da çevrende gördün mü? 🤔
Cevap
9Cevap
İki sene sonra söylemişti ve beraber bile uyuduk zamanında, alkollüyken yıkamıştı beni filan çok mal gibi kalıyorsun
Sonra noldu sevemedin mi
Arkadaşımdı, ilişkimiz bitti işte açıldığında mal gibi kalmıştım
Arkadaş gözüyle bakmak da size yakışıyor. Valla ne sabır yaaa, Erkekler zaten doğaları gereği olur da sen 10 sene sonra mı gözlerin açıldı?
Hiç bir zaman bayan kankam olmadı
Evet sevgili bile olduj
Hayir benden hoslanan oldu ama
oral seks bile çekti ne diyon shdhdhdhdh
Hayır , öyle bir şey olmaz bende
Neden olmasın
Bulamayınca ona mı kaldın
Açılan oldu
olmadi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?