Eşim çalışıyor 3 gün önce kavga ettik aramız hâlâ limoni ben evlenmeden önce yemek yapmasını bilmediğimi her gün her akşam yemek yapamayacağımı söylemiştim ama çalıştığı her gün yemek yapıyorum hakkımı yemeyin bugün de işten geldi yemek yapmayacaktım aslında çünkü dün bana çok kötü davrandı 4 gündür evden dışarı çıkmıyorum yeni evlendim arkadaşım yok zaten bir de eşimle kavga edince iyice yalnız kalıyorum sürekli telefona bakıyorum çok sıkıldım artık bugün işte dedim ki dışarı çıkalım mı bana yorgunum falan dedi ama yarın pazar izinli zaten dinlenecek ben 4 5 gündür dışarı çıkmadım bir kahve içmek istiyorum sadece bunaldım artık duvarlar üstüme üstüme geliyor sizce ısrar etsem mi kalk çıkalım diye ya da ne yapmalıyım
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer