Güzel, bakımlı, ağırbaşlı, edepli ama bırakmak ta istemiyorum
1 ay
Güzel, bakımlı, ağırbaşlı, edepli ama bırakmak ta istemiyorum
Kardeşim ciddi bir şekilde olmayacaksan kızla kızı bırak onu hak eden bir erkek zaten onunla evlenmek ister. Git kendine takilmalik kızlar bul herkes ait olduğu yere hadi bakim
Ama çok güzel ya bi içim su gibi melek gibi gülüşüde çok tatlı seside çok naif giyimi kuşamıda çok hoş Birisine kaptırmak istemiyorum karşımda otursa saatlerce dimlerim izlerim hiç manitası da olmamış ama temas olmaması aşırı saçma aga sen olsan ne yapardın doğruyu söyle akıl verin ya
Birde dizdi birsürü isteklerini benımle tatile gidemezmiş gece buluşamazmış evıme gelemezmıs temas olmazmış
Hangı erkek bunları kabul eder adamın tassafı patlae
Sen heralde hayatinda ilk kez aile kızıyla tanisiyorsun normalde hep sarı platin ortamcı özgür ruhlu dövmeli aşırı bakımlı ve makyajlı kızlarla mı takilirdin
Neden böyle diyorsun evet öyle sevgililerim oldu
Belli çünkü.
Ne yapayım sence
Bu kızıda her erkek he demez aklında bulunsun her erkek temas ister
Temas olmasa bile kabul eden bir erkek zaten doğru kişi olur kız için. O kadar akıllı düşünüyor ki aslında kız maşallah
Neyi akıllıca aq sabahtan beridir onu övüp beni gömüyorsunuz yanaktan öpmeye sarılmaya dahi karşıysa o doğru ben mı yanlış oluyorum
Elde edip temas edip kızı kullandıktan sonra gidersin sanıyor herkes. Uf aman neyse naparsan yap
Olabılır biraz hevesımı alayım
Şu anki bütün hırsın ve onu elde etme amacının bu kadar fazla olması onun için dimi?
Evet güzel çünkü farklı
Şayet sende gram haysiyet onur şeref namus namına gram belirti varsa o kızı bu amaçların hırsların uğruna kandirip sonra da onu terk etmezsin. Umarım kız senin boyle biri olduğunu sana hiç dokunmadan uzun sürmeden bir an önce anlar.
Tek ben değil hıcbır adam onu kabul etmez öyle temassız
Bekle etmez gerçekten seven erkek kabul eder. Kız da bunu biliyor da seni nerden buldu acaba
Aynı ünideyiz ortak arkadaşlarımız var
Henüz sevgi yok ki daha yenı yenı en başta konuşurken pat diye söyledi
Anlıyorum seni, böyle hem çok beğenip hem de geleceğe dair kafanda soru işaretleri olması kafa karıştırıcıdır canım. 🤔 Ama ilişkilerde en önemlisi dürüstlük bence. Özellikle böyle dört dörtlük dediğin bir insana karşı çok açık olmalısın. Onun duygularını da düşünmek gerekiyor. Belki onun evlilik beklentisi vardır ya da seninle farklı bir yola girmek istiyordur. Bu yüzden en güzeli, ona karşı hislerini ve şu anki düşüncelerini açıkça paylaşman. Böylece ikiniz için de en doğru karar verilir. Sence açıkça konuşmak işleri kolaylaştırır mı? 💖
Cevap
11Cevap
Tanışma kısmını hızlı geçin işi ciddiye bindirin.
Ben evlılık istemiyom
Ne m*l adamsın awk kızın sevgilisi olmamiş senin olmuş kaç kere sevgilin boş yapma git kendi denginle birlikte ol evlenmek isteyenlerin hakkına girme
Ee olduysa oldu sanane la bu kız benim dengim var mı başka diyeceğin?
Ya bi git Allah aşkına boş konuşma denginmiş iyi bir bok olsan zaten böyle bir şey yazmassin buraya utanma var mı ki sizin gibilerde zaten
Ne demek sanane insanlarin hakkına giremezsin çok büyük günah a giriyorsun haberin olsun şeriat gelirse Türkiye ye böyle davranabilir misin bakalım artis artis kelleni alırlar o zaman
Şeriat gelince böyle canım şeyler yapabilecek misin bakalım beter ol awk
Bulmuşsun bitane aptal bir kızı onu parmağinda oynatıyorsun
Allahtan korkun yok mu senin sen nasıl bir varlıksin?
İnş o kızın abisi ya da babası seni bi güzel benzetir bende seni bi güzel benzetirim
Noluyor sana aq kızla henüz sevgili dahi değilim celllalenme hemen ama olucaz
S*ktir git lan
Sg oğlum hadi
Senı acayıp pıs sekılde doverım
Yalan konuşma inş o kız akillanir da seni terk eder
Hadi bilader yazma bana daha fazla
Madem sevmiyorsun kızın duygularıyla oynama yazık kıza aile kızı o belli
Aile kızı evet ama bırakmak istemiyorum 4-5 yıl boyunca temas etmeden nasıl durayım ben Şu an evlenemem
O istemiyor ve muhtelen evlenmeden asla istemez sende gerçekten seviyorsan katlanmak zorundasın ve erkenden evlenmenin gerek 4 5 sene nişanlı kalırsa eğer sonra evlenirsiniz ama o kadar sene nişanlı kalicani da zannetmiyorum enaz 2 sene kalır ya da 1 sene sonra evlenmek ister
Ama çok güzel ya bi içim su gibi melek gibi gülüşüde çok tatlı seside çok naif giyimi kuşamıda çok hoş Birisine kaptırmak istemiyorum karşımda otursa saatlerce dimlerim izlerim hiç manitası da olmamış ama temas olmaması aşırı saçma aga sen olsan ne yapardın doğruyu söyle akıl verin ya
Birde dizdi birsürü isteklerini benımle tatile gidemezmiş gece buluşamazmış evıme gelemezmıs temas olmazmış
O zaman bekliceksin
İstemiyorum beklemek
Kız başkasıyla evlenir bu durumda sen beklemezsen olacak o ama kaybetmek istemezsen evlencen yani bi süre nişandanxna sonra evlilik olur
Ciddi değilseniz net olun kimseye Ümit vermeyin boşuna
bırakmak istemiyorum 4-5 yıl boyunca temas etmeden nasıl durayım ben Şu an evlenemem
hak etmiyorsan bırak ve önce Türkçe öğren
bırakmak istemiyorum 4-5 yıl boyunca temas etmeden nasıl durayım ben Şu an evlenemem
Ayrıl o senden daha iyilerine layık sjsjd
Niye
Niyetini sor kızın. Evlilik düşünüyorsa ayrıl
Temas istemiyormuş öpüşmeye sarılmayada karşı ee evlenene kadar askerlik arkadaşı gibi mi takılacağız?
Bu sınır mı? Bu resmen arkadaş olmak
Ama çok güzel ya bi içim su gibi melek gibi gülüşüde çok tatlı seside çok naif giyimi kuşamıda çok hoş Birisine kaptırmak istemiyorum karşımda otursa saatlerce dimlerim izlerim hiç manitası da olmamış ama temas olmaması aşırı saçma aga sen olsan ne yapardın doğruyu söyle akıl verin ya
Birde dizdi birsürü isteklerini benımle tatile gidemezmiş gece buluşamazmış evıme gelemezmıs temas olmazmış
İşte sıra sende ikna için
Nasıl bi ikna
Temas istemiyormuş öpüşmeye sarılmayada karşı ee evlenene kadar askerlik arkadaşı gibi mi takılacağız?
Evlilik için onu ikna etmen lazım bıktırmadan
Kız evlılık düşünüyor zaten evlenmeyevegım adamla konuşmam dedı de benım evlenmeye niyetim yok
Ha ters anlamışım haklı kız
Ama çok güzel ya bi içim su gibi melek gibi gülüşüde çok tatlı seside çok naif giyimi kuşamıda çok hoş Birisine kaptırmak istemiyorum karşımda otursa saatlerce dimlerim izlerim hiç manitası da olmamış ama temas olmaması aşırı saçma aga sen olsan ne yapardın doğruyu söyle akıl verin ya
Birde dizdi birsürü isteklerini benımle tatile gidemezmiş gece buluşamazmış evıme gelemezmıs temas olmazmış
Senin kalemin değil kızı üzersin sadece
Ben başkasına kaptırmak istemiyorum kızı ama Şu an için evlenmekte istemiyorum önümde daha uzun yıllar var o yıllarda sadece bu kızla konuşup hiç öpmeden durmak sence zor olmaz mı? Kızla bir anım yok ben birkaç kişiye sordum birazda kızı gözetledim kız baya iyi birisi kendısıyle konuştum flörtse etmiyoruz bana en başında bunları söyledi eğer kabul edeceksen konuşalım yoksa konuşmamızın anlamı yok dedi bana böyle demesi zor bır kız olması daha da hoşuma gitti
bu kadar kararsızsan kızın hayatıyla duygularıyla oynama ayrıl. yaptığın adamlık değil
Adamlığı senden mı öğreneceğim
Temas istemiyormuş öpüşmeye sarılmayada karşı ee evlenene kadar askerlik arkadaşı gibi mi takılacağız?
istemiyorsa istemiyor, saygı duyacaksın. herkes mecbur mu seni kabul etmeye. insan bi sormalı kendisine ben kimim ki beni kabul etsin her şeyime evet desin diye :D :D
Ama çok güzel ya bi içim su gibi melek gibi gülüşüde çok tatlı seside çok naif giyimi kuşamıda çok hoş Birisine kaptırmak istemiyorum karşımda otursa saatlerce dimlerim izlerim hiç manitası da olmamış ama temas olmaması aşırı saçma aga sen olsan ne yapardın doğruyu söyle akıl verin ya
Birde dizdi birsürü isteklerini benımle tatile gidemezmiş gece buluşamazmış evıme gelemezmıs temas olmazmış
hiç kimse olmamış geçmişinde diyorsun, senin kalıcılığı ne malum. kkız iyi yapıyor. seviyorsan evlilik niyetiyle çıkacaksın yola yoksa allah belanı verir bak yarın öbür gün gerçek yüzünü sonradan gördüğün biri çıkar karşına bu işler böyle ben sana diyim. sen hovardalığı bırak iş güce yüklen kız iyi biri diyorsan evlen mutlu olmaya bak. yemiyorsa da boşuna kimseyi üzme
Ben başkasına kaptırmak istemiyorum kızı ama Şu an için evlenmekte istemiyorum önümde daha uzun yıllar var o yıllarda sadece bu kızla konuşup hiç öpmeden durmak sence zor olmaz mı? Kızla bir anım yok ben birkaç kişiye sordum birazda kızı gözetledim kız baya iyi birisi kendısıyle konuştum flörtse etmiyoruz bana en başında bunları söyledi eğer kabul edeceksen konuşalım yoksa konuşmamızın anlamı yok dedi bana böyle demesi zor bır kız olması daha da hoşuma gitti
çok durmaz o evlenir 1 seneye vardır onun görücü misali bekleyeni ya da ailesinin düşündüğü biri. o zamana kadar daha iyisini bulur muyum diye bakıyordur
Ortak arkadaşımız var ben Herseyı sordum soruşturdum görücü olaylarına karşıymış bence evde kalır hangi erkek temas etmeden durabilir ki
Her yaklaşan erkeğe bu şartları sunarsa adam benım gıbı düşünür alanda 31 çekmekten eli nasır tutmus adam alır
sen bu kafa yapısıyla asla mutlu olup doğru insanı bulamazsın allah korusun kızı senden kardeşim. iyi günler
Niye kanka ne dedım kı sende erkeksın anlaman lazım benı
Bırak kızı kurtıiulsun senden
bırakmak istemiyorum 4-5 yıl boyunca temas etmeden nasıl durayım ben Şu an evlenemem
İnşallah o seni bırakır haketmiyorsun o kızı
Niye neyim eksik haketmiyormusum
Ama çok güzel ya bi içim su gibi melek gibi gülüşüde çok tatlı seside çok naif giyimi kuşamıda çok hoş Birisine kaptırmak istemiyorum karşımda otursa saatlerce dimlerim izlerim hiç manitası da olmamış ama temas olmaması aşırı saçma aga sen olsan ne yapardın doğruyu söyle akıl verin ya
Birde dizdi birsürü isteklerini benımle tatile gidemezmiş gece buluşamazmış evıme gelemezmıs temas olmazmış
Sevgililerin olmuş saçma sapan o kız daha iyisini hakediyor senden İnşallah çok daha iyi birisini bulur
Sevgilimin olması doğal bırsey değil mi? Neden eleştiriyorsun beni
Herkes dengine gitsin o kızın sevgilisi olmadıysa öyle biriyle evlensin İnşallah sende kendin gibi birisiyle evlen
Ben onu istiyorum bana şartlar koşuyor o böyle yaparsa evde kalır zaten kim alır kı böyle kızı sıkılır erkekler
Sen öyle san canım Allah inşallah tam istediği gibi birini denk getirsin o kıza var benim çevremde öyle erkekler davul bile dengi dengine
Nerdesın sen mağarada mı eğer mağaraysa evet var hsjdjdj
Yani mağaradaysamda mağaramda mutluyum cidden ya güzel kardeşim olsaydım Allah korusun
Yaşlarınız kaç nerden tanıştınız
O 22 ben 25 ünideyim
Nasıl hala ünidesin
2ci Üni bu benım
Sanki kız sana meraklıda tribe giriyorsun
Niye meraklı olmasın neyim eksik yakışıklı adamım
Sence kız sana katlanır mı çoğu şeye karşıymış sen sıkılırsın o kızda seninle anlaşamaz
Tek ben değil hıcbır adam kabul etmez onu böyle
Hayır eder herkes sen değil
Kım eder benım öevremdekı erkekler asla etmez aq
Çevrende zaten senin gibidir kızda onları etmez her erkek senin çevrendeki gibide değil
Kabul eden erkekler çirkin evde kalan erkekler 😃
Sen öyle sanmaya devam et
Hahaha doğrular zoruna mu gitti
Farkında mısın bilmem ama kızı tanımladığın kelimelere bir bak. Tanımladığın kız senin isteklerini yapan biri olsa gözünde evlenilcek olmayacaktı. Ama kız senin isteklerini yapmıyor diye gelip evde kalır diyorsun s@lak mısjn ablacım sen?
Evlenme o zaman sevgili ol
Olmaya çalışıyorum da çok ciddi düşünüyor baya sınırları var
O zaman kendi niyetini belli et istemiyorsa olmasın
Temas istemiyormuş öpüşmeye sarılmayada karşı ee evlenene kadar askerlik arkadaşı gibi mi takılacağız?
Awn boş ver ya kızın başını yakma kendini de yorma, daha rahat bir kızla takıl
Ama çok güzel ya bi içim su gibi melek gibi gülüşüde çok tatlı seside çok naif giyimi kuşamıda çok hoş
Merak ettim kızı melek mi bu 😄
Benım için melek
Evlen
Yok ya 4-5 yıl evlenemem dayanana kadar tssgm patlar
Başkası evlenir
bırakmak istemiyorum 4-5 yıl boyunca temas etmeden nasıl durayım ben Şu an evlenemem
Ama çok güzel ya bi içim su gibi melek gibi gülüşüde çok tatlı seside çok naif giyimi kuşamıda çok hoş Birisine kaptırmak istemiyorum karşımda otursa saatlerce dimlerim izlerim hiç manitası da olmamış ama temas olmaması aşırı saçma aga sen olsan ne yapardın doğruyu söyle akıl verin ya
Birde dizdi birsürü isteklerini benımle tatile gidemezmiş gece buluşamazmış evıme gelemezmıs temas olmazmış
Özelden sana birkaç soru sorabilir miyim bu konuyla alakalı? Kıza birkaç şey yapacağım sende kızsın anlarsın sonuçta
O zaman bırak
Bırakamam çok güzel aga ya
Ama çok güzel ya bi içim su gibi melek gibi gülüşüde çok tatlı seside çok naif giyimi kuşamıda çok hoş Birisine kaptırmak istemiyorum karşımda otursa saatlerce dimlerim izlerim hiç manitası da olmamış ama temas olmaması aşırı saçma aga sen olsan ne yapardın doğruyu söyle akıl verin ya
Birde dizdi birsürü isteklerini benımle tatile gidemezmiş gece buluşamazmış evıme gelemezmıs temas olmazmış
aynı benim kafadan
Kim
Ama çok güzel ya bi içim su gibi melek gibi gülüşüde çok tatlı seside çok naif giyimi kuşamıda çok hoş Birisine kaptırmak istemiyorum karşımda otursa saatlerce dimlerim izlerim hiç manitası da olmamış ama temas olmaması aşırı saçma aga sen olsan ne yapardın doğruyu söyle akıl verin ya
Birde dizdi birsürü isteklerini benımle tatile gidemezmiş gece buluşamazmış evıme gelemezmıs temas olmazmış
Burçlarınız ne
O 2004 agustosda doğmuş ortak arkadaşımız var oğrenmıstım aslan burcu ben akrep
Ben başkasına kaptırmak istemiyorum kızı ama Şu an için evlenmekte istemiyorum önümde daha uzun yıllar var o yıllarda sadece bu kızla konuşup hiç öpmeden durmak sence zor olmaz mı? Kızla bir anım yok ben birkaç kişiye sordum birazda kızı gözetledim kız baya iyi birisi kendısıyle konuştum flörtse etmiyoruz bana en başında bunları söyledi eğer kabul edeceksen konuşalım yoksa konuşmamızın anlamı yok dedi bana böyle demesi zor bır kız olması daha da hoşuma gitti
Eee niyetin ne
Temas istemiyormuş öpüşmeye sarılmayada karşı ee evlenene kadar askerlik arkadaşı gibi mi takılacağız?
Ne bekliyodun
Sende erkeksın birader biraz mantıklı konuşsana
Neden kızlarda mantık yok mu
Normal arkadaş gıbı olacağız normal mı bu aq
küçük mü
Kim
Ama çok güzel ya bi içim su gibi melek gibi gülüşüde çok tatlı seside çok naif giyimi kuşamıda çok hoş Birisine kaptırmak istemiyorum karşımda otursa saatlerce dimlerim izlerim hiç manitası da olmamış ama temas olmaması aşırı saçma aga sen olsan ne yapardın doğruyu söyle akıl verin ya
Birde dizdi birsürü isteklerini benımle tatile gidemezmiş gece buluşamazmış evıme gelemezmıs temas olmazmış
O zaman oyalama
Ama çok güzel ya bi içim su gibi melek gibi gülüşüde çok tatlı seside çok naif giyimi kuşamıda çok hoş Birisine kaptırmak istemiyorum karşımda otursa saatlerce dimlerim izlerim hiç manitası da olmamış ama temas olmaması aşırı saçma aga sen olsan ne yapardın doğruyu söyle akıl verin ya
Birde dizdi birsürü isteklerini benımle tatile gidemezmiş gece buluşamazmış evıme gelemezmıs temas olmazmış
Tam evlenmelik oğlum mal mısın
Ne ma. lsın
Niye birader
Ama çok güzel ya bi içim su gibi melek gibi gülüşüde çok tatlı seside çok naif giyimi kuşamıda çok hoş Birisine kaptırmak istemiyorum karşımda otursa saatlerce dimlerim izlerim hiç manitası da olmamış ama temas olmaması aşırı saçma aga sen olsan ne yapardın doğruyu söyle akıl verin ya
Birde dizdi birsürü isteklerini benımle tatile gidemezmiş gece buluşamazmış evıme gelemezmıs temas olmazmış
Sen asla hsk etmezsin
Niye birader adam gıbı açıkla
Andaval
Ordan yavaşça uzaklaş.
Neden aga?
Temas istemiyormuş öpüşmeye sarılmayada karşı ee evlenene kadar askerlik arkadaşı gibi mi takılacağız?
Karşı taraf zaten belirtmiş, temas istemiyorum diye. Evlenene kadar birde.
E sende evlilik zaten istemiyorsun.
Denklem oturmuyor kanka sende biliyorsun dkkskskskskskss.
İçindeki duyguyu bastır ve git bana kalırsa.
Ama çok güzel ya bi içim su gibi melek gibi gülüşüde çok tatlı seside çok naif giyimi kuşamıda çok hoş Birisine kaptırmak istemiyorum karşımda otursa saatlerce dimlerim izlerim hiç manitası da olmamış ama temas olmaması aşırı saçma aga sen olsan ne yapardın doğruyu söyle
Birde dizdi birsürü isteklerini benımle tatile gidemezmiş gece buluşamazmış evıme gelemezmıs temas olmazmış
İki ihtimal var. Ya evliliğe kadar sabır, hem bunca sabırdan sonra daha güzel bir ilişki olur. ya da kızı kendi haline bırakıp gitmek.
Ama ben olsam karşımdaki kız beni kabul ediyorsa ben beklerdim ya her şey temas veya cinsellik degilki senin duygular ağır basıyor galiba. Kızı seviyorsam onun her haliyle mutlu olurum ki yeterki yanımda olsun. Eğer sen mutlu olamiyorsan ne bilim yani senin derdin cinsellik.
Erkek olarak biraz daha temas duygumuz ağır bunu bende biliyorum ama sevgide emek istiyor bazen :)
Ben başkasına kaptırmak istemiyorum kızı ama Şu an için evlenmekte istemiyorum önümde daha uzun yıllar var o yıllarda sadece bu kızla konuşup hiç öpmeden durmak sence zor olmaz mı? Kızla bir anım yok ben birkaç kişiye sordum birazda kızı gözetledim kız baya iyi birisi kendısıyle konuştum flörtse etmiyoruz bana en başında bunları söyledi eğer kabul edeceksen konuşalım yoksa konuşmamızın anlamı yok dedi bana böyle demesi zor bır kız olması daha da hoşuma gitti
Bence ilk önce biraz zaman geçirin tabi onun kabul ettiği şekilde :) sonra karar verirsin daha kızı bile tanımıyorsun yani.
Ortak arkadaşımız var bütün arkadaşları seviyor övüyor onu çok pozitifi tessselş eden trip atmayan bır kızmış çömertmıs ayrıca bacak bacak üstüne dahi atmıyormuş dışarda dün rüyamda bile gördüm kızı aşırı kafa yoruyorum
Kimse bu kadar kusursuz olamaz bence. Sen daha önce kusursuz bir şey gödünmü mesela. Belki kızın ev hayatı vs çok berbattır yani. Öyle direk görmekle olsaydı keşke skssmsksks
Yemek vs yapmayı biliyormuş sosyal medyasına arkadaşımın telefonundan baktım yemek vs yapıyor atıyor paylaşıyor takıpcısınde dahi saçma sapan erkekler yok aniden 2 kişi var erkek olarak aynı sınıftan oda erkeklerle kanka olmuyormuş daha ne olsun
Kanka o zaman git yar kızı aq ne dememi istiyon anlamadimki aq. Kızın huyuna gitmekten başka şansın yok gibi gözüküyor valla skakskksksks
Dini gönderileri repost yapmış saçı açık ben harbi evlenemem Şu an anca 4-5 yıl sonra ne yapacağım
Crop mini etek yok tırnak uzun değil ben böylesini bulamam korkuyorum bir yandan
Kanka 4-5 yıl nasıl kendını tutacagım tassgmpatlar
Aynı anda iki kişi yürütsem nasıl olur
Kafanın içinde kabullenemiceksen yaklaşma kısaca aynı şeyi tekrar ediyoz
Kızla konuşayım birde başka bır kızla daha 4-5 yıl idare ederim bu kızla evlenırım sonunda diğerinide bosverırım çift telefon kullanırım
Aynı anda iki kişi mi? Ne bu biri ev hanimi diğeri arzu giderici mi aq
Olm kız tek ev hanımı değil ki Üni okuyor dil biliyor akıllı kiz o evlenılecek türden dursun köşede bir tane de bulurum kaşar öyle idare ederim
Oha ya plana bak KSKSJSKAKSKSSAKSSK
Uzaklaş kanka boş ver kıza yazık.
Niye yazık olsun kı ona bır zarar gelmeyecek
Valla ben olsam bulaşmazdım dicem
Sende dicenki
Sen daha kızı görmediğin için böyle konusuyon.
Jeksjskaksnsskjskaosksisksksi
Bak gerçekten işin sonu iyi bitmez hiç girme bence o yola sen takilmalik kızlarla idare et. Kafan kahat olur harbi diyom.
Valla birader doğru sen görmediğin için öyle konuşuyorsun sen kendını belkı tutabilırsın ama ben tutamam gıbı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?