İlişkide gün boyu sürekli mesajlaşmak mı yoksa aralıklı iletişim mi daha sağlıklı?

İlişki anlayışınız nasıl? Mesela tüm gün konuşmak ister misiniz o kişiyle? Her saat olmasa da sürekli iletişim halinde kalmak ister misiniz? Mesela bazıları bir yazıyor sonra ortadan kaybolup uzun süre yazmayıp tekrar yazıyor, kimisi bunu normal görüyor. Siz böyle ilişki yürütür müsünüz, sizce nasıl olmalı?
İlişkide gün boyu sürekli mesajlaşmak mı yoksa aralıklı iletişim mi daha sağlıklı?
Cevapla