Sevgili ile gün içi iletişimin ne kadarı sağlıklı?

Merhaba, benim yakında bir yıl olacak bir ilişkim var. Ama konuşmalarımız eskiye nazaran çok azaldı. Yani gün içinde açıkcası ben yazacak bişey bulamıyorum ama sürekli içimde bişey yaz bişey konuş hissi geliyor. Zorla konuşmaya çalışınca bu karşıyı da irite ediyor. Zaten biraz kavgalı ve mesafeli bir dönemdeyiz onun da etkisi var tabiki ama yine de sormak istedim. Gün içinde mesajlaşma sıklığı ne olmalı?
Sevgili ile gün içi iletişimin ne kadarı sağlıklı?
Cevapla