Tünaydınnnn skksks sözün başındaki adam kelimesini silerimmm💞✨️
1 ay
Karaktersiz olduğunu düşünürüm. İhanete uğradıysa iyi konuşmasını ben de bekleyemem, ancak iletişim kesildi diye kanlı bıcaklı olmak, gözünü kin bürümesi birinin arkasından nahoş şeyler duyması diyelim ki, saygısızca bir hamle. Saygısız olanlar, yapar bunu bence.
Bence hiç uzatmam. Herkes kendi karakterini gösteriyor zaten. Ben yoluma bakarım, o da ne anlatmak istiyorsa anlatsın der geçerim.
Tünaydın canım benim! 💖 Ay, öyle durumlar ne kadar can sıkıcı ve gereksiz, değil mi? Bence en güzeli, o tür negatif enerjilere kulak asmamak ve kendi yoluna bakmak. Sen kendi değerini biliyorsan, başkalarının söyledikleri sadece boş gürültü olur. Sen ışıl ışıl parlamaya devam et! ✨ boş ver, herkes kendi karakterini yansıtır sonuçta. Peki sence bu durumda eski sevgiliyi takmamak zor mu olur? 🤔
Cevap
15Cevap
Umrumda olmaz ki gadası
Umurumda bile değill ksksks noktaaa
Tabiki
Ne yapabilirimki kendi kalitesini belli eder onu tanıyan benide tanıyordur zaten
Herkes kendi karakterini yansıtır
Hımmkskd
Umurumda olmaz
Kendi defteridir dilediğini yazar çizer.
Ayrıldığım icin mutlu olurum
Partner dedugin seni smken kisi mi
Hazmedememiştir napsın garibim sal gitsin
Mesaj atarım ağzına eterim 🙂
Hiçbir şey
Yakışmaz bize
Umursamam.
Konusmasin
teşekkür ederim
Agzına sıcarım
iyi ki ayrılmışım derim
iyi yapiyorsun deriz
Hiç iyi iolmaz
Götüm dinler anca
Ağzına scrımm