Sevgilim benden ayrıldı, 3 gündür tansiyonum dusuk ve çarpıntım var, bu kadar etkilenmek normal mi?

3 günden fazla oldu, tansiyonum düşmüyor, başım ağrıyor, çarpıntım oluyor. Doktora gittim, iğne vurdular, dengeler dedi ama aynı gibi. 10 gün takip edip tekrar doktora gideceğim ama ben iyi hissetmiyorum. Daha önce evlenip boşandım, ayrılıklarım oldu ama böyle olmamıştı. Hiç kimsem yok, anlatacak, beni anlayacak. Dün doktora bile tek başıma gidip geldim, bilenler de arayıp sormadılar bile, ne yapacağım bilmiyorum.

Güncellemeler
1 ay
başlığa hiç bakmayın açıklamada açık olarak yazdım başlığın içine ediyor yapay zeka
Sevgilim benden ayrıldı, 3 gündür tansiyonum dusuk ve çarpıntım var, bu kadar etkilenmek normal mi?
Cevapla