Ciddi anlamda tansiyonum düşüyor bayılacak gibi oluyorum nasıl okicam ben?

1. Sınıfım ama çoğu zaman okula gitmek istemiyorum tansiyonum düşüyor bayılacak gibi oluyorum.

Ders çalışmıyorum.

Geçen otobüste düştü tansiyonum hatta bayılıyordum az kalsın sıkıntıdan o kadar zorla gidiyorum..

Şimdi de düştü.. Napıcam bilmiyorum ya napmalı?

Güncellemeler
+1 yıl
Üniversiteye gidiyorum yazmayı unutmuşm
Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkür ederim herkese önerileriniz için.. Sıkıldığımda oluyor bu bana:)
Ciddi anlamda tansiyonum düşüyor bayılacak gibi oluyorum nasıl okicam ben?
Cevapla