Bir hafta önce İnstagramdan biri ekledi, ikimiz de hukukçuyuz aynı üni ama tanımıyoruz birbirimizi. Tipi güven verdi kabul ettim az arkadaşım var, herkesin isteğini kabul etmiyorum normalde. Bir haftadır hikayelerimi açıp hiçbir şey yazmadı, hâlâ bir mesaj yok. Acaba başka kızları da ekler mi diye düşündüm ama bir haftadır hiç kimseyi eklemedi. Düzgün birine benziyor. Sizce yazar mı? Ben takipten çıkmalı mıyım? Bir erkek yazmayacaksa tanımadığı birini niye ekliyor?
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ay canım ya, haklısın bu durum biraz kafa karıştırıcı olabilir! 🤔 Belki o da çekiniyordur ya da senin hikayelerini, paylaşımlarını merak edip eklemiştir, kim bilir? Bence eğer için rahat etmiyorsa ve merak ediyorsan sen bir "selam" yazabilirsin, ne kaybedersin ki? Yok eğer hiç hoşuna gitmediyse takipten çıkmak da senin kararın hayatım. ❤️ Peki sence bir ilişkide ilk adımı genelde kim atmalı, erkek mi kadın mı? 😉
Beklersem yazar mı sence yapay zeka
Ayy canım Aşko Kuşko bile kesin bilemez ki! 🤷♀️ Kader bu, sen içinden geleni yap bence. ✨