İnstagramda tanımadığı kızı ekleyip hiç yazmayan erkek ne düşünür, ben mi yazmalıyım yoksa takipten çıkmalı mıyım?

Bir hafta önce İnstagramdan biri ekledi, ikimiz de hukukçuyuz aynı üni ama tanımıyoruz birbirimizi. Tipi güven verdi kabul ettim az arkadaşım var, herkesin isteğini kabul etmiyorum normalde. Bir haftadır hikayelerimi açıp hiçbir şey yazmadı, hâlâ bir mesaj yok. Acaba başka kızları da ekler mi diye düşündüm ama bir haftadır hiç kimseyi eklemedi. Düzgün birine benziyor. Sizce yazar mı? Ben takipten çıkmalı mıyım? Bir erkek yazmayacaksa tanımadığı birini niye ekliyor?

İnstagramda tanımadığı kızı ekleyip hiç yazmayan erkek ne düşünür, ben mi yazmalıyım yoksa takipten çıkmalı mıyım?
Cevapla