Sizce bi erkek bi kızı beğendiğinde hemen yazar eder yürür mü yoksa ego kasıp onun yazmasını bekler mi?

ya kafama takılan bi konu erkekler kızlara göre bi tık daha yüzsüzmüs gibi geliyor hakaret olarak algılanmasın lütfen mesela beğenen erkek kapıdan kovsan bacadan girer bazı erkolar da kızın ilk adımı atmasını bekler siz hangisisiniz
Sizce bi erkek bi kızı beğendiğinde hemen yazar eder yürür mü yoksa ego kasıp onun yazmasını bekler mi?
Cevapla