Kıyafetime sürekli karışıyordu, zaten açık giyinmeme izin vermiyor. Ben de bu sefer kapalı bluz buldum, onda da dantelli saten kumaş diye pijamaya benziyor dedi (anladınız siz ne demek istediğini). Ben de giyeceğim dedim, sonra o pijama diye söylediği şeyin fotoğrafını açtım, telefonu fırlattım ona doğru, bak buna mı benziyor diye. O da bana el kaldırdı, fırlattım diye koluna gelmiş güya ama vurmadı, geri çekti. Ben de aşırı sinir oldum, döndüm eve. Gelirken kapı orada, bi kıyafet için yaptığına bak, abart biraz daha dedi. Benim zoruma giden bana el kaldırması ve buna abarttın demesiydi. Ben de her yerden engelledim, o da profil fotomuzu falan kaldırmış. Ne yapacağım şimdi, 3 yıllık ilişkimdi?
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer