Sevgilimden ayrıldım lütfen cevap verin üşenmeden okuyun?

Kıyafetime sürekli karışıyordu, zaten açık giyinmeme izin vermiyor. Ben de bu sefer kapalı bluz buldum, onda da dantelli saten kumaş diye pijamaya benziyor dedi (anladınız siz ne demek istediğini). Ben de giyeceğim dedim, sonra o pijama diye söylediği şeyin fotoğrafını açtım, telefonu fırlattım ona doğru, bak buna mı benziyor diye. O da bana el kaldırdı, fırlattım diye koluna gelmiş güya ama vurmadı, geri çekti. Ben de aşırı sinir oldum, döndüm eve. Gelirken kapı orada, bi kıyafet için yaptığına bak, abart biraz daha dedi. Benim zoruma giden bana el kaldırması ve buna abarttın demesiydi. Ben de her yerden engelledim, o da profil fotomuzu falan kaldırmış. Ne yapacağım şimdi, 3 yıllık ilişkimdi?
Sevgilimden ayrıldım lütfen cevap verin üşenmeden okuyun?
Cevapla