3 saat boyunca çevrimiçi olup sana dönmeyen kişi değer vermiyor mu yoksa ben mi abartıyorum?

İlgisizliği yüzünden günlerce yazmıyordu o yüzden ayrıldım arada konuştuk akrabası vefat etmiş paylaşmış ben de başın sağ olsun dedim 3 saat boyunca yazmadı ben de mesajı geri çektim şimdi yazdı ben de ne desem bilmiyorum değer vermiyor bana ayrılma sebebim de buydu ama vazgeçmiyor da her ayrılıkta dönüyor sizce normal mi onun bu davranışı yoksa ben mi haklıyım
Güncellemeler
1 ay
Baktım yoğunsun o yüzden sildim desem olur mu
3 saat boyunca çevrimiçi olup sana dönmeyen kişi değer vermiyor mu yoksa ben mi abartıyorum?
Cevapla