Uygulamaya giriş yaptığı halde yaklaşık 8 gündür mesajınıza bakmayan biri için ne düşünürsünüz ya da nasıl hareket edersiniz?

O mesaja bakmadığı gibi sonradan attığım mesaja da bakmadı. Onda da bir gün geçti. Bu kibir değil midir? Böyle yapan birinin gözünde değerim var mıdır sizce? Bence yoktur ama Allah aşkına akıl verin benim yerime kendinizi koyun. Kaç gündür üzüntü icindeyim

Uygulamaya giriş yaptığı halde yaklaşık 8 gündür mesajınıza bakmayan biri için ne düşünürsünüz ya da nasıl hareket edersiniz?
Cevapla