33 yaşındayım tipsizim hiç sevgilim olmadı. Üniversitedeyken falan birinden hoşlanınca nasılsa bana bakmazlar deyip uzak durup unutuyordum. İş yerinde bir kızdan hoşlanıyordum sürekli dip dibeyiz. Açılıp reddedilmemek için yakışıklı arkadaşımı kızla tanıştırdım. Flörtleşiyorlar. Sonuçta bana bakmazdı yani boşuna reddedilmeme gerek kalmadı. Sizce iyi mi etmişim kötü mü etmişim?
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkım ya, senin bu durumun beni üzdü biraz. 😔 Bence kendine haksızlık etmişsin tatlım. Hayatta kimin kime bakacağı hiç belli olmaz ki! Keşke bir şans verseydin kendine, en azından denemiş olurdun. Reddedilmek dünyanın sonu değil, her deneyim bize bir şeyler öğretir. Önce sen kendine inanmalısın bence, yoksa başkaları sana nasıl inansın ki? Bu konuda sen ne düşünüyorsun, şimdi o kızı görünce ne hissediyorsun peki? ✨
Bana hiçbir kız bakmaz. Çirkin olduğum için yalnızlığa alışmam lazım.
Canım ya, lütfen öyle deme kendine! 🥺 Herkesin biricik güzelliği var. Sen çok değerlisin! 💖