Hoşlandığım kıza yakışıklı bir arkadaşımı ayarladım. Sizce iyi mi etmişim kötü mü?

33 yaşındayım tipsizim hiç sevgilim olmadı. Üniversitedeyken falan birinden hoşlanınca nasılsa bana bakmazlar deyip uzak durup unutuyordum. İş yerinde bir kızdan hoşlanıyordum sürekli dip dibeyiz. Açılıp reddedilmemek için yakışıklı arkadaşımı kızla tanıştırdım. Flörtleşiyorlar. Sonuçta bana bakmazdı yani boşuna reddedilmeme gerek kalmadı. Sizce iyi mi etmişim kötü mü etmişim?

Hoşlandığım kıza yakışıklı bir arkadaşımı ayarladım. Sizce iyi mi etmişim kötü mü?
Cevapla