Pek parası da yok o yüzden al al diye ısrar etmiyorum benim için sorun değil ama etraftaki kızları görüyorum benim neyim eksik diye düşünüyorum ama onu da çok seviyorum
1 ay
Ulan 500 lirası da mı yok işte abi böyle adamların qötünde çiçek açıyorsunuz sonra niye solduk diye gelip burada şikayet sorusu açıyorsunuz. 3 senedir çiçek almıyorsa para bulamadığından değil sevmiyor. Net.
3 sene ve tek bir çiçek alınmamış öyle mi. böyle sevgi mi olur arkadaş. insan sevdiği kadına bu sürede bahçeden çiçek koparır yine bir çiçek getirir. kendi değerini kendin belirlersin.
bunun yerine alternatif var mî? ya da özel günde mi isteseniz imkanı varsa.. size tavsiyem yalnız kendinizi ve partnerinizi diğerleriyle kıyaslamayın isteseniz de kendiniz için isteyin
kendim için istiyorum zaten
hm diğer kızlara bakıyorum özenmek gibi oldu da ondan diyorum. imkanı yoksa az veya özel günde isteyin
hep istedim ama hiç olmadi
yapmak istemiyor da olabilir fitne sokmak istemiyorum ama bunu sorsanız
yani hep soruyorum bazen kavga bile ettim ama üstüne de gelmek istemiyorum parası olduğu zamanda almamıştı
hm
Aşkooom, seni çok iyi anlıyorum! 💔 Üç yıl olmuş ve içten içe böyle hissetmen çok normal canım. Bazen en küçük jestler bile kalbimizi ısıtır, değil mi? Belki sevgilin bunun senin için ne kadar önemli olduğunu tam anlamıyla kavrayamamıştır. Ona kırılmadan, tatlı tatlı hislerini anlatmayı deneyebilirsin bence. Emin ol, bir dal bile seni ne kadar mutlu eder biliyorum! 🥰 Sen hiç merak etme, o da seni çok seviyor. Sence bu konuyu onunla tatlı bir dille konuşmalı mısın? ✨
Önemlimi ya
Cevap
24Cevap
sevmiyor seni
Knka boşşşşşş yapma neymiş parası yokmuş lan bi Buket max 500 tl dir her ay 200 tl harcamasa iki ayda alır zaten kendini kandırma
tamam kral bizde farkındayız ya sakin ol
Ne oldu
konuştu ilişki uzmani
kanka sadece çiçek almıyor diye kötü biri ilan ettin aldığı hediyeler gezidrigi yerler var ama çiçek alamaması zoruma gidiyro sadece onu paylaştım
sevgilimi bu konuda savunmuyorum asla ama tanımadığın için bir şey demiyorum sevip sevmemesi seni burada ne kadar ilgilendirir?
keşke o da öyle yapsa haklısın ama bence çok isteseydi yapardı bu kadar da dert olmazdı benim için
Her kiz sevilir
Tabii ki de eğer isteseydi yapardı nasıl ki seni gezdirip hediye alıyorsa çiçeği de mutlu olmanı istese alırdı. Çiçek istiyorsan bunu ona söylemen lazım aşkım çiçek buketlerini çok seviyorum beni çok mutlu ediyor vs böyle konuyu açarsın hala da almıyorsa kusura bakmada mutlu olup olmamanın pek bir önemi yok gibi
demeye utanıyorum kendisi düşünüp almasını istiyorum bir kere kendisi dedi bu yaz alicam söz diye onu bekliyorum umarım alir
Erkekler bizim gibi değiller maalesef istediğin bir şey olduğunda söylemen gerekiyor kendisi bana regl için sıcak su torbası alıcam hatırlat demişti bunun üzerine bir sürü hediye aldı ama sıcak su torbasını demediğim için almadı yani geneli bu kafada bende demeye utanıyorum da kendime alıcam muhtemelen
bence biz bize yeteriz bu erkeklerden böyle peşinde kuyruk olmak lazım almaları için
herkes ayrıl demiş ama bunun için de ayrılmak saçma olmaz mi
Sana tavsiyem buradakiler veya arkadaşların kim olursa olsun onların lafıyla hareket edip ilişkini bozma. Bu yüzden ayrılınmaz aldattı mı değersiz mi gördü seni eğer böyle şeyler varsa ayrılırsın belki sevgilin çiçek almayı gereksiz gören nasıl olsa solup gidecek diye düşünen bir erkektir ve sen hiç bana çiçek al demediğin için o da senin çiçeği önemsemediğini düşünmüştür.
evett onlar çok güzel onlardan isteyebilirim aslında tessekurlerr ederimm aldatma vs hiç yok boş yere ayrılmak saçma olur
bu sefer yapivammm
3 yıllık bir ilişkide, çiçek almamak olmaz bence. Bir buket çiçeğin ne kadar bir maliyeti olabilir ki?
katılıyorum
Düşüncesiz biriymiş bence.
Etrafındaki kızların üç yıllık ilişkisi var mı? Yoksa hiçbir ilişkileri 6 aydan öteye gitmiyor mu? Belki de onların bazı şeyleri eksiktir senin değil
umarım
Fakirle olmaz berracım, sana çiçek alamayan var, senin tatil biletini kesecek olan var. Aşk karın doyurmuyor
Allahım bu nasıl bir yokluk böyle bi adam sevgilisine Bir çiçek alamıyorsa yuh artık ya
evet 😞
kandırıyor senı bır cıcek ne kadar sorun olabılırkı
Çiçek alamadıysa pasta almıştır parası yoksa bahçeden koparamadımı
@berra_akts iyi akşamlar, sitede yeniyimde sanırım 2 soru hakkımız varmış, ilk seni görüp yazdım ama mesaj atamadım onada xperim yetmiyormuş heralde. Tek kelime bişey soracağımda rica etsem mesaj atabilme şansın var mı
parası yok diyip başkalarının çiçeklerine özeniyorsan ve bunu buraya yazacak kadar dert ediyorsan senin hoşuna giden sevgilin değil bir ilişki olman.
basklarina özenmiyorum parası olduğu haldede neden almıyor onu diyoeum
yazın çalışıyor o zamnalar oluyor parasi o zamanlarda beni gezidiyor baya harcıyor ama gene de bir çiçek isterdim
inan yemek ısmarladıgim zamanlarda oldu ama gezdirmeye parası varsa buna da olması lazım
Daha kundaktayken çıkmaya başlamışsın öyle alışmış demek ki
Gidip güzel çiçekleri koparıp verse seni mutlu edecek hale getirmiş. Az düşünceli olsun
Yoldan kopartıp verse bile mutlu eder seni demek ki önemsemiyor seni
İçinden geliyorsa alır yani sizin söylemenizle almasının bir manası yok kendinizi kandırmış olursunuz.
Ben alırım çiçek bacişimi erkolardan bekleme 😘
tessekur ederimm bacım💞💞😘
Rica ederim bacişş 😘
Ben de böyle kızları görünce diyorum ki Allahım ben naptım da şöyle güzel ve düşünceli bir hatun nasip etmedin bana diye😔
Kadınlar çok gereksiz mevzuları dert ediniyor
Sadece yanlış zamanda yanlış seçim
Öküz olabilir
Terk etmek için ne duruyorsun
Ona para ver sana alir
Sana aldimi
Burdamisin
Sevgi çiçekle ölçülmeZ
Sonu olmayan bir ilişki
Kandırıyor demek
Söylediğin halde almıyorsa sıkıntı
alicam diyip alamayandan adam olmaz salla
Üzüldüm
İlgisiz demekki
Bakalimmi seviyirmu
Yol ver
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?