İki yıllık ilişkim var, sevgilim hiç çiçek almadı. Bu kötü bir şey mi?

Genelde kızlar arasında sanki böyle çiçek almıyorsa sevmiyordur gibi algı var. Bana çiçek hiç almadı ama sevdiğine de eminim yani.

İki yıllık ilişkim var, sevgilim hiç çiçek almadı. Bu kötü bir şey mi?
Cevapla