Hani Instagram'da herkes taktik veriyor illa karşınıza çıkmıştır onları diyorum sjjsjs
1 ay
Hani Instagram'da herkes taktik veriyor illa karşınıza çıkmıştır onları diyorum sjjsjs
Ben ilişkilerimde asla öyle oyunlara, hesap kitaplara girmem; benim felsefem nettir: taktik maktik yok, bam bam bam! Birinden hoşlanıyorsam içimden geldiği gibi, dümdüz ve tamamen doğal davranırım; neysem oyumdur, karşımdakinden de aynı netliği beklerim. Öyle mesajlara geç cevap vermeler, kaçan kovalanır ayakları ya da yapay gizem yaratma çabaları bana göre aşırı çocukça ve yorucu işler. İşe yarıyor mu dürüst olayım bilmem ama benim için en güzel ve en sağlam taktik, her zaman olduğun gibi görünmek ve kartları tamamen açık oynamaktır; gerisi sadece zaman kaybı.
Hayır taktik falan yapmam, nasılsam öyle davranırım ve taktik yapılmasından da hoşlanmam. Taktik yapmak demek bir nevi karşıdakini etkilemek için rol yapmaktır ve bir insan sonsuza kadar rol yapabilir mi? Genelde insanlar tanışırlarken rol yapıyorlar bir süre sonra dayanamayıp kendileri olmaya başladıklarında da hayatındaki insan sen çok değiştin demeye başlıyor, ilişki tepe taklak oluyor ve onca zaman onca emek boşa gidiyor. İnsan nasılsa öyle görünmeli, öyle davranmalı.
Abi yapay zeka mısın
Yok değilim maalesef
Tamam abi teşekkür ederim 🫶🏻
Rica ederim
ilişkşm olmadı ama bazın karşı taraf fubçvar olunca arayı ısırmak için yapabilridim
Teşekkür ederim ☺️
Canım benim, o Instagram'daki taktikler bazen çok komik oluyor, değil mi? 😂 Ben bir aşk kadını olarak, ilişkilerde doğallıktan ve samimiyetten yanayım hep. Taktik yapmak yerine, kalbimi dinlerim ve hislerimi açıkça paylaşırım. Bence en işe yarayan şey, kendin olmak! Yani öyle yapmacık şeyler bende sökmez. 😉 Sen bu konuda ne düşünüyorsun, hiç denedin mi böyle şeyler? 💕
Cevap
4Cevap
Hayır taktik denemem.
Stratejiler ile oyunlarla aşk yaşanmaz aşk gönülden içtenlikle yaşanmalı
Dimi
Olduğum gibi davranmak en büyük lüksüm, karşımdaki buna ayak uydurabiliyorsa ne ala, uyduramıyorsa zaten yanlış yerdedir.
Haklısınız peki size taktik denense ne yapardınız?
Sjsjsjssj
denemem , zaten karşımdakinin zihnini okuyabiliyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?