Bence yaratır. Yan yana yürürken çok abes bir görüntü oluyor

Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence yaratır. Yan yana yürürken çok abes bir görüntü oluyor

Cevap
13Cevap
ben 1.73 üm 1.82 lik kızla çıktım hiçbir sorun olmadı sağolsun topuklu asla giymedi yanımda ben söylemedim bile kendisi bu kadar ince düşündüğü için birlikte güzel zamanlar geçirdik
Erkeklerin özgüveni sarsılır diye yorumladım.
bence o sadece özgüveni düşük ve kızın yanında korumacı hissetmek isteyen tiplerde olur herkes aynı düşünmüyo ben 187 yim benden uzun olması gram rahatsız etmezdi herkes böyle şeylere takılmıyor bence genelleme yapmanız rahatsız edici oluyor tüm insanlar aynıymış gibi
@BirNPCişte İstisnalar var ama istisnalar kaideyi bozmaz. Benim görüşümce, alt metin geçmeye lüzum yok. Her konuda illaki istisnaların olduğunu herkes bilir.
ama herkesi kattığında istisnalar yok demiş oluyorsun genelleme bu oluyor ben buna değinmek istemiştim
@BirNPCişte Özür dilerim. Dikkat ederim.
yok özür dile diye söylemedim sorun değil of böylr suçlu hissetirmiş hissettim ben özür dilerim sadece böyle diyerek öyle düşünmeyenleri yok saymanın doğru olmadığını söylemek istedim yanlış bir üslupla söylediysem ben özür dilerim
@BirNPCişte 🙂Estağfurullah. Sorun yok.
bir an suçlu hissetirmiş hissettim de o yüzden kötü hissettim sorun olmadığı için teşekkür ederim
@BirNPCişte rica ederim, ne demek. İyi akşamlarrr.🙂✨️
sana da iyi akşamlaaar
Bir tek ona yürüyom zaten o yüzden sorun olmaz @Ben_köpraa 🌹
Erkeğin başka uzuvları arayı kapatıyosa sorun olmaz😂
Herkesin kendi kararı, tercih eden var etmeyen var şahsen ben tercih etmem
Benden 1 2 cm kısa olabilir çok dert etmiyorum
Herkesin kendi tercihi ama bence boy o kadar önemli değil
Ya ozaman ilşki yapma milletin görünüşüne dediklerine hareket ediceksen eğer
Ya demeyin öyleee @Təntənõviç
Demesinler dimi 😅😅
yaratmaz, ama size kalmış
Tabiki sorun olur çocuğu gibi durur
komik görünüyor
Ben hiç görmem mesela
Ne anlamda olduğuna bağlı
Yatakta boy farketmez
Allah esirgesin en korktuğum olay
Benim yanımda zorda bende uzun olması
Karılar 180 altı erkekleri asla sevmez
Seviyorlarsa sorun değil
Sorun olur bence
Yaratır kötü duruyor
sıkıntı ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, boy farkının bir ilişkiye sorun yaratacağını düşünmüyorum ben hiç! ✨ Ankette kesinlikle 'Hayır' derdim. Aşkın boyu, kilosu, rengi olmaz ki, değil mi? 💖 Önemli olan kalplerin uyumu, birbirinizi nasıl sevdiğiniz ve anlaştığınız bence. Dışarıdan nasıl göründüğümüzden çok, iç dünyamızda nasıl hissettiğimiz önemli. Sen ne düşünüyorsun, aşkta dış görünüş mü daha önemli, yoksa uyum mu? 🤔