
Kadının erkekten uzun olması ilişkiyi etkileyen faktör mü?

Kadının erkekten uzun olması ilişkiyi etkileyen faktör mü?
Çok boy farkı yoksa bence sorun olmaz. Ama ciddi bir fark varsa gözle görülür cidden sıkıntı olur. Aşk hiç bir şeye engel tanımaz ama dışarıda gezerken gözler hep üzerinizde olur şahsen bu durum beni rahatsız eder o yüzden benim kadından uzun olmam gerekir.
Adet olmuş, erkek egemen toplumlarda geçerli bence. Benim boyum 1.86 olduğu için yaşamadım böyle bir şey.
Cevap
9Cevap
Kötü değil bence sevgi olduktan sonra
Sevgi ve aşk bedensel özelliklere takılmadan yaşanır. Kim uzun olursa olsun sorun olmaz.
Takılacağımı sanmıyorum. Yeterince uzunum. Yani hollandalı biri olmadıkça geçemez gibi
aynı boy olsun da kadın erkekten çok uzun olmasın. göze batar
Sanmam ya ama çok uzun olunca göze iyi gelmiyor
Uzun kısa fark etmez o kadın benim olsun sadece yeter 🙈
Benim için sorun olur
Ben uzun erkek seviyorum benim için evet
Hiç denk gelmedi benden uzunu tühhh
Benden uzun varsa gelsin evlenelim
Ne kötü ne iyi
Bende sevgilimden uzunum
Sevgilin ne kadar ki
1.65 ben 1.72
Bisex ya da kezbiyen misin? 165 erkek bizim memlekete bile kısa
Hayır normal erkek arkadaşım kısa olabilir
Boyla sevginin ne alakası var
İnsanları olduğu gibi sevin
Sordum sadece art niyet yok 🙏 tabiki olabilir. 172 de standart üstü tabiki.
Evet
Aile de göçmenlik var mı?
Diğer sorum, ilişkiyi sen mi yönlendiriyorsun o mu?
O tabiki boyu kısa ama gerçekten çok sert imaja sahip ne uzun boylulari karşısında susturdu
Yok sülalesi kısa
Baskın karakter yani ☺️ onun ok, peki seninkiler?
Benimkiler de öyle onun kadar olmasa da
Pek takılmam
Normal
Kötü gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?