Selammmmss 🥳
musmutlu pazarlar. Bu da pazar sorusu;
Kadının erkekten uzun olması kötü bir görüntü mü?
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬

Selammmmss 🥳
musmutlu pazarlar. Bu da pazar sorusu;
Kadının erkekten uzun olması kötü bir görüntü mü?
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬

Genelde Kadınlar Sevgilisinin Uzun Boylu Olmasını İster Çünkü Boyları Yakın Olduğunda Arkadaş Gibi Durdukların Düşünür Bazı Kadınlar İse Önemsemez ya da Bariz Bir Fark Olmadığı Sürece Çok Takılmaz Ama Sanırım Bazı Erkekler İçin boylarının Daha Uzun Olması Önemlidir Ama Karşı Tarafın Daha Uzun Olmasını Önemsemeyen erkekler De Var Yani Kişiden Kişiye Değişkenlik Gösteriyor
Bariz bir fark varsa evet..
Neyse ki korkulacak bir şey yok.. 😄
yiaaa :D topuklu giymem shsjsh
6-7 cm olabilir.. 😄
anlaştık 😅
Teşekkür ederim selvi boylum.. 😘😄
Rica ederim bebeğim 🖤
Hayır değil. Ben kötü bir gözle bakmam. Çünkü uzun erkek, kısa kız nasıl birlikte yol alabiliyorsa tam tersi de gayet olabilir. Ayrıca kızlardan ricam 170,180 altı erkek mi olur" diyip gururlarını hiçe saymayın. Onlar da insan sonuçta ve doğarken kimse boyunu belirlemiyor ☯
Yani biraz tuhaf duruyor ama napalım uzun boyluyuz diye topuklu mu giymeyelim ağlarım🥺
Aşk bazen fedakarlıktır 😅
😂 ahh aşk sen nelere kâdirsin
😅😅 Aşkın gözü kör olsun vallah billah ya
🌸tesekkur ederim
Rica ederim 🌸
Cevap
56Cevap
Onlar rahatsız olmadıktan sonra bana ne ona ne? Umurumda dışı bu tür şeyler, yakışsa ne yakışmasa ne?
Hayır değil hayatta her şey olabilir önemli olan görevi kxkxk
Aşırı fark yoksa sıkıntı etmem
Hayır kötü değildir
aklıma aşkın gözü kördür filmi geldi fransız izlemeni tavsiye ederim.
adam kısa , kadın uzun ve sarı
https://www.fullhdfilmizlesene.pw/komedi-filmleri-izle/askin-gozu-kordur-un-homme-a-la-hauteur-izle/
Evet kotu, kadinin erkegin omuzlari civarinda olan makbuldur, rahat kucaklanacak, mumkun mertebe saga sola vurulabilecek kadar hafif olacak ya da erkek bunu yapabilecek kadar kasli olacak
Ya her sey bir yana kasik pozisyonunu bildin mi? Hee iste o pozisyonda kendimden uzun / yapili / kilolu bir kadinla yapamam, uzun lafin kissasi; kasik yok = mutluluk yok
erkekler bunu pek sevmezler yani..
aslında benim için sorun olmadı gerçi boyum uzun olduğundan pek uzun boylusuna da denk gelmedik ya :)
Evet kötü bir görüntü. Şahsen ben istemezdim, kadın erkekten uzun olmamalı ya. Alıştığımız görüntü bu olduğundan mı acaba, böyle mi alıştırıldık bilmiyorum ama hoş durmuyor.
Doğru olabilir, gözümüz alıştı ve böyle olunca yadırgıyoruz biraz
Öyle alıştırılmaktan. Bu devirde kızlar hep uzun. Devasa görünüyorlar soruyorsun yaş 19-20
Yeni nesil uzuyor evet, güzel bir şey. Sadece kızlar da değil erkeklerde de durum böyle.
Ben tersini düşünüyordum. Erkekler uzamıyor sanki
Acaba sera tavukları yüzünden mi 🤔
Uzuyorlar ya da ben de yanlış görüyorum. Çünkü lise çocuklarına bakıyorum çoğunluğu uzun. Yanlarından geçiyorum küçücük kalıyorum. Kısa çok nadir görüyorum. Daha bugün gördüm bir grup ve 1-2 tanesi dışında uzunlardı baya.
Bir de dikkat ettiysen yüksek taban spor ayakkabılar var. Onlar da uzun gösteriyor
Dikkat etmedim
Benden uzun Rus ve İngiliz kız arkadaşlarım oldu yatakta ya da sokakta hiç sorun yaşamadık boy takıntısı Türkiye de var
Yok aslında Türkler hiç bir kritere takılmıyor hshss
Sevgili veya eş kişisi ile arada gerçek bir bağ varsa dışarıdan nasıl görünüldüğü önemsiz oluyor. Çünkü böyle çiftler birbirinin ekseninde döndüğü için onlara önemli gelen tek şey hisleri oluyor.
Bence kötü bir görüntü kişisel söylemiyorum genel olarak şahsen benim gözüme hitap etmiyor
Aynı şeyi erkek içinde geçerli erkek çok uzun olunca o da kötü duruyor bana göre ortalama en fazla 10 santim olmalı
Aslimda kotu bir görüntü degil ama bunu kadinlar sorun ediyor genelde
Yorumları okumalısın sadece kadınlar değil diğerleri de sorun ediyor
Ben çok uzun olmasini istemem.
Yani evet biraz öyle bir algı var genel toplumda
Sadece kadınlarda değil erkeklerde de var
@Sosyetic_SheqiiL yalnız görsel harika anne sefkati ile seviyor masumu😂😂😂
Dimi :D insafsız topuklu giymeseymiş bari hahdaj
Adam 1.90 olurp kız da 1.60 olursa aynı fotoğraftaki gibi oluyor kadın uzun olunca bir sorun yokta erkek uzun olunca niye bi sorun var anlamadım. Kişisel zevk ve tercih meselesi çok da şey değil aslında.
@MATRAXCA
Eğer bu kadar fark yoksa kötü değil. Uzun erkek kısa kadın olacağı gibi tam tersi de olabilir. Anlaşabilmek önemli sevgi saygı önemli, boy önemli değil
Erkeğine göre değişir. Serdar Ortaç ile eski karısi öyleydi ve hoş görünmüyordu. Jason Statham ile eşi de öyle ama onlar hoş duruyor nedense. Erkek karizmatik ise sorun olmuyor galiba.
Türkiye'yede bu manzaraya rastlamak pek mümkün değil zira ülkemizdeki kadınların boy ortalaması 162 cm ki bunun altında erkek olamaz olsada erkekçik olur!
bence deyil bu sorunu aşamıyoruz nedense erkek uzun oluyoda kadın niye uzun olmasın aslında yanımdaki bayan uzunsa başkasının düşüncesi bakması hiç umrumda olmaz
Az uzunluk fark etmezde komşu oğlu evlendi damatan gelin 10 SantımUzun 120 kilo gelin acıdım cocuğa hastanelik olmzsa ıyıdır 🤭
Hanımefendiler kısa boylu erkeklere Allah'ın selamını bile vermiyor ki yan yana gelip kötü mü iyi mi durduklarını sorsunlar... 😊
Boy takıntısı olmayanlar için kötü bir durum değil anlaşıyorlar ve mutlular ise yasin boyun ne önemi var
Çok boy farkı yoksa kötü değil ama normalde erkeğin kadından uzun olması estetik açıdan daha güzel.
Goze batmiyor bile. Amcamin karisi kendisinden uzundu ama amcam ona bakarak heybetli duruyordu. Enteresan isler bu kadin erkek boyu
Boyu boyuma uygun da buldum ama olmadı mı olmuyor rabbim hayırlısını versin benden uzun kısa fark etmez
kötü değil ama uyumsuz. uzun boylu kızlar biz uzun boylu erkeklerin yanına yakışıyor ☺️
Bencede
Bence değil. Ben çok çift gördüm öyle sorun yok bana göre. Önemli olan diğer yönlerden aralarında fark olmasın
Önemli olan aradaki sevgi saygı sadakat güven. Gerisi hikaye
Evet.
Atın kulağına kelebek konmus gibi eğreti durabilir.
Benim hoşuma gitmiyor sadece ama abartılacak bir konu değil tabiki
Kötü değil ama nedense hoşuma gitmiyor benim. Benden uzun biri olmasını isterim.
Çok aşırı bariz bir şekilde dikkat çekmiyorsa bir şey olmaz
Asla hiç sevmem ve iticidir.
Hiç öyle bir ilişkim olmadı olamazda
Benim her zaman başıma geliyor. annem ve ablam benden uzun
Hayır tam tersi daha sempatik duruyor öyle çiftler 😅
Kötü değil ama bir önyargı var erkek uzun olmalı diye
Birbirini seven insanlarsa dış görünüşü umursamazlar bence. Yani ben kötü veya iyi diyemem.
alışık olmadıgımız için garip geliyor tabi. ama anlaştıktan sonra kime ne.
Avratların hepsi kötü görüntü demiş, böyle vaziyetin içine tüküreyim
Benim öyle bir derdim olamaz..0 ihtimal benden uzun yok 😎😂
Yani cok değil ama pek de hos görünen bir durum degil bence
Yani kötü bir görüntü demek yalnış olur belki ama benim tercih ediceğim türden değil ya
Uzun kadinlarinda seveceği sevilecegi erkeğe ıhtıyacı var... hem yatakta boylar esıttır bebisss
Çiftler arasında boy farkı hoş bir görüntü oluşturmuyor genel olarak.
Kötü değil ama erkekler için öyle değil kısa kalmak hoşlarına gitmiyor.
Ahaha 😂göreseli görünce gerçekten kötüymüş.
Bence güzel oluyor. Alışılmışı yıkan kadınlar candır
Evet ya erkek tuhaf duruyor ve kadın yüksek ayakkabı giyemiyor
Her ne kadar bende düşük bir ihtimal olsa ds kötü bir görüntü değil bence.
Önemli olan görüntüleri değil. Birbirlerini gerçekten seviyorlarsa bana güzel görünürler.
Birçok erkekte kompleks olduğu için problem olarak görür. Ama ben severim şahsen uzun kız.
sorun yok erkekte topuklu ayakkabı giysin eşitlenirler
İki tarafta da birbirini seviyorsa çokta sorun olmaz
Merdiven gibi olmazsa sorun yok ya. 😄
Merdiven ne kız 😅
bence mukemmel bişey ben baynaın uzun olması taraftarıyım
Bence aksine daha güzel bir görüntü erkek kadından uzun olmalı ama arada çok da fark olmamalı
Göz var nizam var yaaa hiç yakışı kalmaz. Orantısız güç gibi 😂
1.58 boyum var 1.65 kadar olmayan da kendine erkeğim demesin yani 😒
190 bir kadinsa kötü gözükmez mesela boş yapar erkeklerden de uzun boylu olur😂
Erkek uzun olmalı, bana göre kötü görüntü
Biraz tuhaf durabilir
1.75 isem, bari 1.76 olsun yiğido😆
Annem babamdan 3 cm uzun. Bence kötü değil.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?