Yalnız kalmaktan korkan biriyle miyim, yoksa gerçekten beni seven fedakâr bir sevgilim mi var?

9 aylık ilişkim var ve sevgilim benim için gerçekten çok şey yaptı, fedakârlık etti. Ama geçmişine bakınca kafam çok karışıyor. Eski ilişkilerinin çoğunda da çok fedakârmış ama ayrıldıktan 1 ay sonra hemen yeni birine başlamış. Hatta bazen yeni tanıştığı biriyle birkaç gün içinde sevgili olmuş. Benimle olmadan 5 gün önce eski sevgilisiyle tartışmalı halde konuşmaya devam ediyormuş ve sonra engelleşmişler. Benimle ilk yakınlaşması da çok hızlı oldu, direkt dudağıma yapıştı diyebilirim. Şimdi ister istemez düşünüyorum; gerçekten sevdiği için mi böyle yoksa yalnız kalamayan biri mi? Siz olsanız ne düşünürdünüz?
Yalnız kalmaktan korkan biriyle miyim, yoksa gerçekten beni seven fedakâr bir sevgilim mi var?
Cevapla