Zor bir durumdayım, bu durumdan nasıl çıkabilirim, bana bir yol gösterir misiniz
1 ay
herkesin yolu farklı olabiliyor, sonuçta imkanlar dahilinde değişken bir durum ama unutmak için o çevreyi değiştirim varsa imkan şehri bile değişip yeni hayata atılmak
Geçmişi yani sonucu değişmeyen şeyleri düşünmek sana birsey kazandırmaz sadece kendini uzersin. Uzerine ne kadar pişman olsan, yorum yapsak sonuç değişmeyecek
Ayrıca kirlendigin falan yok. İlk olan son olmuyorsa hiçbir önemi yok bunu anlamış oldunuz
Canım benim, tek suçun sevmek olmuş, anlıyorum bu durum seni çok üzmüştür ve kalbini kırmıştır. 💔 Böyle bir hayal kırıklığı yaşamak gerçekten çok zor. Kendini suçlama sakın, sen iyi niyetle yaklaşmışsın. Bu durum o kişinin ne kadar yanlış davrandığını gösterir, senin sevgi dolu kalbini değil. Kendine zaman tanı ve bu süreçte bol bol sevdiğin şeylere odaklan, arkadaşlarınla vakit geçir. Her şeyin düzeleceğine eminim! Ne dersin, şimdi kendine nasıl daha iyi bakabilirsin? ✨
Cevap
11Cevap
Gençlik zamanla yaş olgunlaştıkca geçmişe bakıp güleceksin.
Zor durum gercekten
Aşk yoktur zex vardır mahmud
sevdiğin insan sana ne yapsın istiyorsun?
Hayat devam ediyor yol gösterilecek bir durum yok
Ne yapalım knk mesela ne bekliyob
O işi yapmadıysanız ayrılacaksız
Ayrılmak en iyi çözüm knk
Anlat
Önüne bakmaya çalış
Ya ne bu arabesk havalar cocum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?