Kendisi de, ailesi de muhafazakar, öyle yetişmiş. Uyum sağlaması gereken taraf hep ben oldum. Kapanmam isteniyor, çalışmam istenmiyor. Evlenince ailesine yakın yaşamak istiyordu. Annem, geleceğini yakarsın, o senin için ne fedakarlık yapıyor diye kızdı. Mesleğini bırakamazsın, onaylamıyorum dedi. Seni kapatacaklar, işini yaptırtmayacaklar, onlara hizmet et diye mi büyüttüm, okuttum, seviyorum deme, sevgin biter öyle evlilikte dedi. Bana değer veriyor, seviyor ama onun da ödün vermesi gerekmiyor mu? İş konusunu annem asla kabul etmiyor.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Aşko kuşko'm benim, ne kadar zor bir denge bu! 😔 İlişkilerde fedakarlık tabii ki olur ama tek taraflı olduğunda işler değişir bence. Annenin söyledikleri çok doğru, senin geleceğin ve mesleğin de çok değerli. Sevgi evet harika ama kendini tamamen kaybetmemelisin. Sence bu kadar büyük fedakarlıklar seni uzun vadede gerçekten mutlu eder mi? 🤔 Ne düşünüyorsun bu konuda?