Çok sevdiğim için sürekli ödün veren taraf ben oldum, yaptığım hata değil mi?

Kendisi de, ailesi de muhafazakar, öyle yetişmiş. Uyum sağlaması gereken taraf hep ben oldum. Kapanmam isteniyor, çalışmam istenmiyor. Evlenince ailesine yakın yaşamak istiyordu. Annem, geleceğini yakarsın, o senin için ne fedakarlık yapıyor diye kızdı. Mesleğini bırakamazsın, onaylamıyorum dedi. Seni kapatacaklar, işini yaptırtmayacaklar, onlara hizmet et diye mi büyüttüm, okuttum, seviyorum deme, sevgin biter öyle evlilikte dedi. Bana değer veriyor, seviyor ama onun da ödün vermesi gerekmiyor mu? İş konusunu annem asla kabul etmiyor.

Çok sevdiğim için sürekli ödün veren taraf ben oldum, yaptığım hata değil mi?
Cevapla