Ben bir hata yaptım ama sevgilim daha kötüsünü yaptı ve barıştık, doğru mu yaptım?

Bir erkek dostuma sevgilim olduğu halde bana mesaj attı ve ben uyardım. Sonra bana habire mesaj atmaya başladı ve biz baya mesaj attık birbirimize. Sonra sevgilim telefonumda gördü ve bana kızdı bende özür diledim ve engelledim. Sonra birgün sevgilimin telefonunda kadın mesajı gördüm. Meğerse 3-4 kıza çıplak fotoğraf atıyormuş ve evlen benle diyormuş. Kavga ettik ve bana pişkin pişkin sırıttı ama ben o kadar saçmalık yapmadım. En kötüsü çıktığımız günden beri kadınlara mesaj atıyormuş. Ben kasten erkeklere mesaj atmadım sadece bir çocuk başıma musallat oldu.
Ben bir hata yaptım ama sevgilim daha kötüsünü yaptı ve barıştık, doğru mu yaptım?
Cevapla