Sevgilimin yanlışını tekrar karşısına çıkarmakla hata mı ettim?

1 sene önce sevgilimin başka biri ile yazışmasını yakalamıştım. Dün bunun bende ciddi hasar bıraktğnı söyledim. Bunu düzeltecek çaba beklediğimi söyledim. Bunun üzerine, bizden olmayacağını söyleyerek benden ayrılmaya karar verdi.
Bir süre görüşmeyelim dedi.
Ben seviyorum, onun da sevdiğini düşünüyorum ama o mantığı ile hareket edeceğni söyledi.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Çok üzgünüm, ölesiye sevdiğim birinden mahrum bıraktı hayat beni... Hayat bitti...
Sevgilimin yanlışını tekrar karşısına çıkarmakla hata mı ettim?
Cevapla