Çok seviyodum ama bunu affedemezdim ayrılmakla iyi yapmışmiyim sizce?

Dün moralim çok bozuktu kendimi çok kötü hissediyodum ve sevgilimi aradım ona ihtiyaç duydum onu aradım telefonda konuşalim dedim müsait degilim arkadaslarim var şu an dedi tamam dedim kapattim dayanamadim tekrar aradım sitem ettim sana şu an cok ihtiyacim var konusalim biraz dedim 2 saat sonra ararım şu an arkadaslarima ayip olur dedi sonra dedimki sana benim şu an ihtiyacım var dedim şu an konusmak istiyorum dedim uzatiyosun hadi gorusuruz deyip telefonu yuzume kapattı neyin var diye sormadıbile şok oldum büyük hayal kirikligina uğradım 1 gü. Gecti ne mesaj atti ne aradı neyin var diye aramadı bile... Sonra dedimki kendi kendime aşk herseyi affeder ama zor anımda beni yalniz birakan kisiyi affetmez deyip cok sevdigim halde ayrıldım.
Çok seviyodum ama bunu affedemezdim ayrılmakla iyi yapmışmiyim sizce?
Cevapla