İşinde gücünde efendi erkekler neden sevgili bulamıyor, kızlar neden bizi en son seçenek gibi görüyor?

İllaki kariyer yapıp 30 yaşında mı evlenmeliyiz? Ya da kızların diğerlerinden sıkılıp evde kalmamak için bizlerle evlenmesini mi beklemeliyiz? Ya da geçmişinde acı çekmişiz kızlara yara bandı mı olmak zorundayız?
İşinde gücünde efendi erkekler neden sevgili bulamıyor, kızlar neden bizi en son seçenek gibi görüyor?
Cevapla