İllaki kariyer yapıp 30 yaşında mı evlenmeliyiz? Ya da kızların diğerlerinden sıkılıp evde kalmamak için bizlerle evlenmesini mi beklemeliyiz? Ya da geçmişinde acı çekmişiz kızlara yara bandı mı olmak zorundayız?
1 ay
Cevap
0Cevap
İşi gücü olmayan vizyonu olmayan birini tercih etmem şahsen. Tamam mükemmel bir kariyeri olması gerekmiyor ama belli noktalarda buluşabilmeliyiz ki ben kariyer yapmayın planlıyorum mesela ne kadar destekleyecek bunu gibi gibi gibi aklımda deli sorular
Peki daha önce sevgilin oldu mu
Yok ya nerden olsun. Bana katlanabilen erkeklrr çok çok nadir
Yaşın küçükmüs gerci
En işinde gucund adam bile sanalda yüz kıza yazıyor nasıl sap kaliyosunuz hayret ediyorum.
Yazanlar donmuyorsa sorunu kendinizde arayın maalesef efendi veya iyi biri olmak ilişki yapmak için yeterli değil kimse hayır kurumu değil sonuçta babasini hayyrina sevsin😕
Yüz kıza yazan adama efendi diyebiliyorsan sen de bir değişiksin
Efendi görünümlüydse benim sorunum gerçekte düzgün duruyorlar sanalda sapık gibi ben napim çoğunuz öyle
Efendi erkek yoktur bence fırsatını bulamayan erkek vardır 🥹
Ben 29 yaşında diş hekimiyim, sevgilim de olmadı, öyle ne oldugu belli olmayan kişilerden hoşlanmam, kendisini geliştirmiş ahlaki değerleri olan, hayattan aşırı beklentisi olmayan, duygusal zekası yüksek birisi olsun istedim. Ama demek ki kızlar da yüz kişiye yazan birini daha cok tercih ediyorsa ne diyelim.
Kriterlerine uygun birini bulamamak normal onu herkes hemen bulamaz ama hiç kız bulamiyormus gibi konuşmanız saçma istesen daha alt kriterde birileriyle olabilirsin seciciliginin faturasini tüm karşı cinse yukelmeniz saçma
Yokluktaymis gibi konuşuyoruz asiri itici ve inandırıcı gelmiyor ezik buluyorum eminim birçok erkekten daha çok şansınız var ne de olsa ülkemizde insanlar çok maddiyatci
İstedigim şeyler olması gerekenler bence. O yüzden karşı cinse yüklüyorum. Kızların hepsi ahlaksiz mi, kendini gelistirmekten kastım da öyle yüksek tahsili olsun değil nerede ne konusması gerektigini biliyorsa, okudugunu anlayabiliyorsa ilkokul mezunu da olur, hayattan aşırı beklentisi mi var her kızın, her kız da az da olsa duygusal zekaya sahip değil mi. Zaten fiziksel bir beklentim de olmadı.
Knk maneviyat iyi biini bulmak diğer her şeyden zor yani soruna bak bir de şimdiki yorumuna sen kızlar sana bakmıyor şeklinde sormuşsun ama asıl sen istemiyorsun neden suçu kadınlara atiyosun
Ben de kızların benim hâlime bu sekilde cevap vermelerine sinir oluyorum, sanki en güzelini istiyorum, sanki en iyisini istiyorum. İster inan ister inanma kimse de teklifimi kabul etmedi. Bir de sorun sende diyorsunuz, öyle büyük bir sorunum yok ama hadi diyelim sorunluyum, her evlenen kişi her sevilen kisi cok mu iyi cok mu mükemmel.
Ya hu baskası deger verdi de ben mi reddettim
Knk sen değer verdin mi karşı taraftan bekliyorsun her şey karşılıklı çaba emek gerek öyle durup dururken kim niye sevsin seni
Değer verdiğimiz de bize değer vermedi ki.
Mantığniz yok mu hoşlandım diyelim adım atarsın olmuyorsa çekilirsin veya size ilgi duyanlara sans verirsin bu işler öyle
Olmadığı zaman ısrar etmedim zaten o kadar gurursuz değilim. Ama bana ilgi duyan da olmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu hissettiğin hayal kırıklığını ve neden böyle düşündüğünü çok iyi anlıyorum. 😔 Ama inan bana, kimse kimsenin yara bandı olmak ya da son seçeneği olmak istemez ki! ✨ Herkesin aşkta aradığı, değer verdiği şeyler o kadar farklı ki. Efendi ve çalışkan olman, senin kocaman bir artın aslında. 🥰 Önemli olan doğru insanla yollarının kesişmesi için biraz sabırlı olmak ve kendini olduğu gibi ortaya koymak. Kendine güvenmeye devam etmelisin! 💪 Peki sence bir ilişkide en önemli şey ne olmalı?