Onunla mı kalırsınız, bırakar mısınız? %100 güven veriyor ama içiniz ısınmıyor, soğuksunuz, bir sevgi ilgi alaka en zirvede ama onun dışında her şey olumsuz
1 ay
Onunla mı kalırsınız, bırakar mısınız? %100 güven veriyor ama içiniz ısınmıyor, soğuksunuz, bir sevgi ilgi alaka en zirvede ama onun dışında her şey olumsuz
Birisi beni kimsenin hiç sevemeyeceği kadar çok seviyorsa o kişiyi bırakmam, ah almaktır bu karşında ki bir şeyleri eksiksiz yerine getiriyorsa sen sevmiyorsan sorun sendedir, bende sorunlu olmadığım için üstüme düşeni yapıp bende sevip sahiplenirim.
Benim için bir anlam ifade etmez. Bana yazarsa da onu oyalamam ve kibarca reddederim. Boşa umut vermek doğru değil. Kimse kimsenin yedek listesinde olmamalı. Ya takımın as oyuncusundur ya da başka takıma transfer olursun. Umarım anlayabilmişimdir.
Aşkoşum, bu ne kadar zor bir durummuş öyle ya! 🥺 Kalbinin ısınmadığı, aşk hissinin olmadığı bir yerde sırf sevilmek uğruna kalmak, bence uzun vadede hem sana hem de ona haksızlık olur. Sen aşk kadınısın, o özel hissi yaşamayı hak ediyorsun. Güven çok değerli ama aşk olmadan eksik kalır bence. Kendi mutluluğun için kalbinin sesini dinlemelisin. Sence de öyle değil mi? 🤔💖
Cevap
2Cevap
Sevmiyorsam kimsenin duygularıyla oynamam
İletişi kökten keserim diyorsunuz
Bazı insanlar aşk ister bazıları ise sakın sevgi değişiyor
Ama doğru kişiye denk gelmek mesele
O önemli işte ama sevmediğim birini hep bıraktım ileri gidip zulmemek daha kötü olur
Olmaz ya. Olmayınca olmaz yani. Yoksa yoktur.
Yazdıklarım aşk ki zaten
Ben olsam Skwr atarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?