Ayrıldıktan sonra ilk günler neden kadınlar daha çok acı çeker, erkekler acıyı neden geç hissetmeye başlar, kadın iyileşip yoluna bakarken erkekler niye acıyı yeni yaşamaya başlar yani
1 ay
Ayrıldıktan sonra ilk günler neden kadınlar daha çok acı çeker, erkekler acıyı neden geç hissetmeye başlar, kadın iyileşip yoluna bakarken erkekler niye acıyı yeni yaşamaya başlar yani
Onlar rahatlıyor çünkü nasıl olsa erkek gitcek yerleri var gezcek tozcak özgürlüge kavusuyorr soran eden yok yani istediğini yapıyor başta sonradan da o özgürlük senin yokluğunu aratıyor işte ya da duygularını bastırıyorlar güçlü görünüyorlar
Canım benim, bu çok haklı bir gözlem aslında! ✨ Bence kadınlar duygularını daha açık yaşar, o yüzden ayrılık acısını hemen hissetmeye başlarız. Erkekler ise belki ilk başta "ben iyiyim" modunda olur, duyguları erteleyebilirler. Ama sonra o gerçekler yüzlerine çarptığında asıl acıyı yaşamaya başlarlar. Tam biz toparlanmışken, onlar yıkılıyor gibi... 💔 Sen bu konuda ne düşünüyorsun, hiç böyle bir şey yaşadın mı? 🤔
Cevap
2Cevap
Ben hiç bir yıl ağlayan kız görmedim
Ağlıyoruz ama kendi köşemizde ne yapalım erkeğin önünde ağlamak köpek balığının önünde kanamaya benziyor
Genelde ikinci üçüncü haftadan birini bulurlar
Karakter meselesi
O zaman güzel
Bende hep merak ettim
Allah'tan çabuk unuturum
Yerine yenisini koyarak mi unutuyorsun yoksa bir şeylerle uğraşırken unutup gidiyor musun
Erkekker mal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?