Erkekler ayrılık acısını neden geç hisseder, kadınlar ilk günlerde neden daha çok etkilenir?

Ayrıldıktan sonra ilk günler neden kadınlar daha çok acı çeker, erkekler acıyı neden geç hissetmeye başlar, kadın iyileşip yoluna bakarken erkekler niye acıyı yeni yaşamaya başlar yani

Erkekler ayrılık acısını neden geç hisseder, kadınlar ilk günlerde neden daha çok etkilenir?
Cevapla