Yani çok güzel diyebileceğimiz kızlarla bir ilişki içinde yetersiz hissediyor musunuz
1 ay
%85 i özgüvensiz olur. Bu aslında şundan kaynaklı, kızın fazla güzel bakımlı olması erkeğin özgüvenini tamamen bitiriyor. Hani siz belki tam tersi olması gerektiğini düşünüyorsunuz ama maalesef öyle olmuyor çoğu erkekte. Hoşlandığınız bir erkek varsa ona da bu ihtimal olacaktır.
Merhaba canım! 💖 Bence erkeklerin bazıları, özellikle kendine çok güvenmiyorsa, aşırı güzel bulduğu kızların yanında kendini yetersiz hissedebiliyor. Ama aşkta ve ilişkide önemli olan kalplerin uyumu ve karşılıklı güven, değil mi? Gerçekten seven bir insan için güzellik sadece bir artı olur, asla bir engel değil. 🥰 Sence bir ilişkide güzellik ne kadar önemli?
Cevap
19Cevap
Cekinmek ki , guldurme ya
Gram güven vermiyrosunzu
Takilmak icin desek eminim hastaliginizda vardir bel soğukluğu
Gerek yok abi fazla yapmacık
BU BENİM DUSUJCEM SAKİN OLALİM
Hayır neden hissedeyim?
O da bir insan. Kimse kusursuz değildir.
Çekinecek bir durum yok benim için
Aşırı güzel kız diye bir şey yok ki.
Hepiniz normal insanlarsınız.
İllaki ayrıca ortam ve şartlar oluşmadan tanışmak çok zor. O da bende yok.
Güzellikten kastın yürüyen pastel boyalar ise hayır
Bende oluyor o yüzden daha tipi normal ortalama kızlara bakıyorum
Öyle bir kız olup bana yeşil ışık yaksa, o zaman hiç de yetersiz hissetmem.
Evet genelde çekiniyorlar ve hatta bu gibi durumlarda kadınlar kendinden daha kötü tiplere gidiyor sırf özgüvenli olduğu için
Bir kez yasadim yeterlilik mevzusu degilde kaybetme korkusu olustu
Kızlar bile çekinir.:)
hayir ben en iyisine layigim
Hiç öyle bir şey hissetmedim. Özgüvenli birisiyim.
Çekinmem onlar çekinsin
Aşırı güzel kız bulsak da yürüsek
Yetersizlik hissi çirkin kızı bile kaçırır
Ayn öyle
evet
herakde
Aşırıdan kasıt ne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?