Erkekler güzel kızlarla tanışmaktan çekiniyor mu?

Selam arkadaşlar, günaydın.
Ben 1.56 boyunda, 49 kilo ve oldukça bakımlı biriyim. Sarı saçlara ve yeşil gözlere sahibim. Çevremdeki kız arkadaşlarım sürekli beni kıskandıklarını ve çok güzel olduğumu söylerler. Gerçekten güzel olduğuma inanıyorum.

Anlamadığım bir şey var. Uzun zamandır hiçbir erkekten teklif almadım. Hiçbiri tanışmak için yanaşmıyor. Sosyal medyadan tanışmak için gelen mesajları ve takipleri saymıyorum tabii ki de. Ben normal hayatımdan bahsediyorum. Hiçbir erkek, yanıma gelip tanışmak için çabalamıyor. Sizce güzel kızlarla tanışmaktan çekiniyorlar mı? Tersleriz diye korkuyorlar mı?
Erkekler güzel kızlarla tanışmaktan çekiniyor mu?
Erkekler güzel kızlarla tanışmaktan çekiniyor mu?
Cevapla