Yeni ayrılık acısı çekerken en yakın arkadaşımın umursamaz tavrı normal mi, yoksa ben mi abartıyorum?

Yani 3 yıllık bir arkadaşım, çok yakınız, hep beraberiz, benim 4 yıllık ilişkim çok trajik şekilde yeni bitti, 2 gün oldu ama mahvoldum, ağlamaktan ciğerlerim çıkacakmış gibi hissediyorum. Ama o iki gündür sanki takmıyor gibi, beni sevgilisiyle ilk buluşmasına hazırlanıyor, bana "bana böyle dedi, şöyle dedi" deyip duruyor, "bu hediyeyi aldı, gel seninle ona hediye seçelim, dışarıya çıkalım, hediye alalım" falan. Dedim, "Görmüyor musun, çok kötüyüm şu an, böyle şeyleri yapmayı gerçekten istemiyorum." Diyor ki, "Kader kanka, çok abartıyorsun." Bilmiyorum, ben mi kötü düşünüyorum ama insan hiç düşünmez mi

Yeni ayrılık acısı çekerken en yakın arkadaşımın umursamaz tavrı normal mi, yoksa ben mi abartıyorum?
Cevapla