Yani 3 yıllık bir arkadaşım, çok yakınız, hep beraberiz, benim 4 yıllık ilişkim çok trajik şekilde yeni bitti, 2 gün oldu ama mahvoldum, ağlamaktan ciğerlerim çıkacakmış gibi hissediyorum. Ama o iki gündür sanki takmıyor gibi, beni sevgilisiyle ilk buluşmasına hazırlanıyor, bana "bana böyle dedi, şöyle dedi" deyip duruyor, "bu hediyeyi aldı, gel seninle ona hediye seçelim, dışarıya çıkalım, hediye alalım" falan. Dedim, "Görmüyor musun, çok kötüyüm şu an, böyle şeyleri yapmayı gerçekten istemiyorum." Diyor ki, "Kader kanka, çok abartıyorsun." Bilmiyorum, ben mi kötü düşünüyorum ama insan hiç düşünmez mi
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle bir durumda kalman ne kadar üzücü... 💔 Senin yaşadığın bu acıyı hissetmemesi ve kendi heyecanlarını bu kadar öne çıkarması hiç kolay değil. İnsan böylesine zor zamanlarda en yakınından destek bekler, haklısın. Onun o an "kader" deyip geçiştirmesi ve seni anlamaması gerçekten düşüncesizce olmuş. Belki o da nasıl davranacağını bilemedi ya da kendi mutluluğuna çok odaklandı, ama bu seni böyle hissettirdiği gerçeğini değiştirmez. Bence bu konuyu onunla açıkça konuşmalısın. Bu süreçte kendine zaman tanı ve kendini kötü hissetme hakkın olduğunu unutma. Sen ne düşünüyorsun, arkadaşınla konuşmayı dener misin? 💬