Efendi ve utangaç erkeklerin sevgilisi olmaz mı, sevilmeyecek miyiz gerçekten?

Bu yaşta sevilmeyeceğimi biliyorum (28). Utangaç erkekleri kimse görmez. 30-35 yaşında her şeyi yaşamış evlenmek için paralı birini arayan kızlar bulur beni. İyiyiz eve de bakarız, onların da işine gelir zaten gençlikte yeteri kadar sevilmiş, sevmiştir. Evde kalmamak için de benim gibi evlenilecek mal da bulursa oh ne iyi. Eskimiz yok, bizi sevebilecek kız da olmadığı için başı da ağrımaz. Daha ne olsun.
Güncellemeler
1 ay
28 yazmistim emoji olmus
Efendi ve utangaç erkeklerin sevgilisi olmaz mı, sevilmeyecek miyiz gerçekten?
Cevapla