
Bazen sadece sarılıp yatarsın..
( regl)

Bazen sadece sarılıp yatarsın..
( regl)
İnanmam, "sadece sarılıp yatacağız" demek masumiyet gibi görünebilir ama ortam oluşursa her şey olur. Bazen bu tür sözler, durumun nasıl gelişeceğini kestirememekle ilgilidir. Gerçek şu ki, insanlar duygusal ve fiziksel olarak farklı tepkiler verir ve bir anın içinde ne olacağını kimse bilemez.
Aslında iki tarafta sarılıp yaramayacağını biliyordur çoğu zaman.. sadece bunu erkekler söylüyor sanıyorlar ama kadınlar da aslında çok fazla kullanıyor ama bazen sadece sarılıp uyuyabiliyorsun ama bu masumiyetle ilgili değil biraz saygıyla alakalı yoksa sevgi içinde tutku, şehvet, cinsellik gibi bir çok olguyu barındırır.
Eşim olmayan kişiyle uyumazdım. Erkek 🚹istediği kadar iyi niyetli olsun yapıma uygun değil.
Samimiysen bu sözünde helal olsun diyorum.
Samimiyim elbette, ailemin başını önüne eğdirmedim şu zamana kadar. Bu sebeple kendimle gurur duydum hep.
Sarılıp yatmak o kadar da öcü değil lakin bu zamanda bunu bile yapmaktan sakınan seni tebrik ediyorum.
Değil ama erkek uykuda bilinç dışında sonuçta. Niye kendimi tehlikeye atayım ki. Teşekkürler ✨
Abartma bihter 😀 bilinç dışında bile ne olsa seven bir adam sarılıp yatabilir hatta yatmadan izleye de bilir. Canavar gibi görme bizi 😀
Öyle mi peki o kaza diye doğulan çocuklar nasıl oluyor:D
Nasıl yani o kaza olayı bambaşka bir oley naptın sen 😀
Duyduğumu söylüyorum ben demek var ki anlatılıyor:D
Çok alemsin, leylek olayına inanmıyorsun ama de mi 😀
Elbette. Jlşş
Ohh iyi bari 😂
Eic için teşekkür ederim. 🙏✨
Rica ederim efem
Allah affetsin ama ben bayağı güldüm buna 😂
Konuşmanın devamını merak ettim ben 😂
Erkeğin cevap verebildiğini sanmıyorum amsmfmgg
Kadın verebilirliği en azıdan net de mi 😂😂
Tabi kesin verir öyle gördüm ben buradan sjdjfkg
Seninde için çok pis be 😄
Cevap verir diyorum ne diyorsun aloo 😂😂
Ben artık diyecek söz bulamıyorum sana
Sbdbdjfjf sen uyu bence ya
Sarılıp mı normal mi 😄
Sarıl ama yastığa anca ajdkfk
Cevap
7Cevap
Kadına böyle bir soru sorulur mu? Çapsıza bak sen jsjsj
bende sadece sarılıp yatardım
Çok romantik derim.
Elbette hormonlar zorlar ama bu zorlamaya rağmen sarılmanın maneviyatına önem veren, gerçekten seven erkektir diyebilirim.
Sarılmanın maneviyatı sıkı sıkı mı 😀
Evet sıkı sıkı bazen okşayarak bezen de koklayarak
Maneviyatı kaybetti şu an bence 😀
Hayır kaybetmedi sırılan kişi sırtımı okşayarak sarılsa tutku değil şefkat hissederim senin için fesat
Hı hı bu kadar masumsun sen de 😀
Evet
Allah'tan adım kadir değil yoksa inanırdım 😀
Gülmedim bilgin olsun
Bence de iğrenç duruyor sakın gülmesinler 😬
İstersen kaldırabilirim yorumu kimse görmesin diye
Nazarlık o beni gözden koruyacak elleşme☺️
ayetel kürsi nas ve felak surelerini okuyayım istersen senin için kesin çözüm nazara
Oku bu ara gerçekten kötü enerji var üzerimde
Okudum şifa olsun inşallah
Regl olsanda o rahat durmaz bazen kıpır kıpır bence ☺
Hiç mi durulmaz 🙄
Valla herkes aynı şeyi diyor yakın temas ta kimse rahat durmuyor ya kokusu ya da dokunma illa bişey uyarıyor bilmiyorum yani eğer duruyorsa iki eline iki kahvelik oscar lık adamdır
Daha beter bir durumda durduğum bir dönem vardı, çok aşıktım gözüm ondan başka bir şey görmez olmuştu çok sınadı beni o ara şeytan, ama benim için sadakat sevgimle doğru orantılı ve gerçekten de çok iradeli sevebilirim hakedeni...
👏👏👏👏👏👏🥰🥰🥰helal olsun ne diyim her durumda fırsat kollayan çok çünkü
Sadece çay içeriz diyerek farklı şeyler olduğu da oldu 😀 benim bahsettiğim çok başka yani seversem sadece sarılıp yapabilirim diyorum
Anladım onu öyle olsun bakalım☺
Siz erkekler bu karakterdeki kadınları dibine kadar hakediyorsunuz şunlara kul köle oluşunuzu götümüzle gülerek izliyoruz 😂
Senden önce mekana girmiş ponpon ama neden genelleme yapıyorsun onu da anlamak zor değil ama yine de yanlış tercihlerinin faturasını herkese kesme
İlk yazdıgın cümleyi gram anlamadım merak da etmiyorum saçmalamışsındır. Ben de aynı evde sadece sarıldığım bir flört yaşadım imkansız demiyorum. Ama şu görseldeki tabloda iğrenç ötesi bi kişilik ürünü var
Sözlerine dikkat et saçmalayan biri var ama ben değilim yavaş gel olur mu!!
Tabloya gelince en azından dürüstçe söylemiş diye bakarsak çok da iğrenç görünmez, ayrıca kadın sen ilkimsin demediği ve adamın duygularıyla oynamadığı sürece bir çoğunuzdan iyi
Ben nasıl geleceğimi her zaman biliyorum dürüstçe mi söylemiş? Başka insanlarla yattığını söylemenin binbir türlü yolu var üslup çok önemli. Onlar gece uyutmadı cümlesinin nesinde üslup var? Tartışmayalım sizin erkeklik gururunuz size, benim kadınlık gururum bana. Zira benim kadınlık gururum bu cümleyi kaldırmaz. Hayır diğerleriyle daha ileri boyutta olmuştu derim ama bu kadar kadınlığımı düşürmem!!
Senin karşına geçip erkeklik gururunu hiç edip şu cümleyi şu üslupta kurabilen kadın sana zerre değer vermeyen kadındır. Değer vermeyen kadın aldatır da her haltı da yapar sonra böyle biriyle karşılaşınca ağlama diye söylüyorum.
Söyleyiş tarzı yanlış olabilir ama aşırı mantıksız bir bakış açın var. Konuşma şöyle olsaydı
-Evet ilkimsin😍😍
Doğru olmadığı halde öyleymiş gibi gösteren bir kadına göre tablo daha iyi bunu göremiyorsun da bunu mu görüyorsun gerçekten. Üslup yanlış ama davranış doğru!
Ben böyle aptlca sorular sormam, ayrıca sarılıp uyumam da o açıdan beni düşünme sen kendini düşün nasıl bir canını yakmışlar ki bana bile gelip saldırıyorsun ben evimde oturmuş kelimelik izliyor ve çay içiyorum ☺️
Ne alakası var
Buna inanan kız var mı gerçekten sarılıp yatarız diyen erkeğe.
Var var
Hani cevabın altına yorum yapmak istemiyorum da Ama dayanamadım Hani gerçekten buna inanan kız var mı diye yani ben şey merak ediyorum böyle bir erkek var da kadın yoksa
Yani şöyle bir şey var hani masumla inanan erkek var ama kadın yok burada
Ülkemizden bahsediyorum bu arada
Dünya belki de feleğin çemberinden geçmişlerin yerine ilkin ben miyim diye soran erkekler hatrına hala dönüyordur
Kemalim yapmazcılarla bu erkekler bir araya be zaman gelirse o zaman dünya yaşanacak bir yer mi olacak dersin😀
Ama maalesef ki aynı kutuplar birbirini çekmiyor :)))
Çok tatlılar :D
sevişmek isteyen de masum bence
Hayır onlar melek bir kere 😈
Sorma romantiklik akıyor her bir cümlede
Bence de 😀
Hayır sadece çiçekleri sulayacak, inanma
Kamer Genç mi bu ne çiçeği😄
Çiçek Abbas
Belki vardır hani İlla cinsellik açtı olmayan insanlar da var duygusal açlık nasıl bir duygu bilebiliyor musun
Shut up.
Devamı kesinlikle erkek engel vurmuştur
Engel vurmak 😄 yeni bir tabir
Hahaha
Bize masum erkekler lazım
Sonra 2. Seviye basliyo
Çok masum evet djdh
Yalan inanma yalan kuru iftira 😅😂
Yalaninizinnn...
Bizde yedik msmsj
iyi demiş
dimi abisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?