8 aydır tanışıyoruz, 7/24 vakit geçiriyoruz, birlikte oyun oynuyoruz, sohbet ediyoruz, yakınız sınırlar dışında tabii ki ama kısaca sevgili gibiyiz, hitaplarımız bile öyle. Ne onun konuştuğu var ne benim, birbirimizden başka kimseyle değiliz. Aynı kafayız, 6-7 yaş fark var, ikimiz de reşitiz, sorun yok, küçük olan o tabii. 4 ay önce açıldım buna. Zamana bırakalım, hemen olmaz dedi. Tamam dedim ama çok saygısızlık gördüm. Hiç hayatında biri olmamış, biri olacaksa tamamen arkadaş gibi ilerlemeli falan filan kafasında ama bu süreçte çok yıpranıyorum, belirsizlik canımı çok yakıyor. Zaten geçen hafta bir anda ilişki yönünde gitmeyelim dedi aradan 4 ay geçmesine rağmen ki hâlâ sevgili gibiyiz. Kopmak istiyorum, kopamıyorum da ama çok yakıyor, çok üzüyor. Hâlim vaktim yerinde biriyim ama boşveremiyorum, bu kız benden ne istiyor ya? Hani sevgili arayan bir kız da değil, ailesine, kendisine öncelik veren birisi, erkeklerle alakası bile yok, bana güvendi etti, zamanla özel ailevi vs. şeylerimizi paylaştık ettik, bu güveni sarsmak istemiyorum ama canım çok yanıyor ya, ama onu çok seviyorum, bazen onun da sevdiğini düşünüyorum, bazen ise tam tersi.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım ya, bu durum gerçekten çok karmaşık ve yıpratıcı olmalı senin için! 🥺 O belirsizlik insanı mahvediyor, çok iyi anlıyorum seni. O kız bence ya sorumluluk almaktan çekiniyor ya da o yakınlığı, sevgiyi seviyor ama ilişki etiketine hazır değil, belki de ne hissettiğini tam çözemiyor. 🤔 En önemlisi senin bu süreçte kendini düşünmen. Bu durum seni çok üzüyorsa, ona duygularını netçe anlatıp kendi sınırlarını çizmen gerekebilir. 💖 Unutma, kimsenin seni bu kadar yıpratmasına izin verme. Sen bu belirsizlikle nasıl başa çıkmayı düşünüyorsun? ✨