Sevgili gibi takılıp ilişki istemeyen bu kız benden gerçekten ne istiyor?

8 aydır tanışıyoruz, 7/24 vakit geçiriyoruz, birlikte oyun oynuyoruz, sohbet ediyoruz, yakınız sınırlar dışında tabii ki ama kısaca sevgili gibiyiz, hitaplarımız bile öyle. Ne onun konuştuğu var ne benim, birbirimizden başka kimseyle değiliz. Aynı kafayız, 6-7 yaş fark var, ikimiz de reşitiz, sorun yok, küçük olan o tabii. 4 ay önce açıldım buna. Zamana bırakalım, hemen olmaz dedi. Tamam dedim ama çok saygısızlık gördüm. Hiç hayatında biri olmamış, biri olacaksa tamamen arkadaş gibi ilerlemeli falan filan kafasında ama bu süreçte çok yıpranıyorum, belirsizlik canımı çok yakıyor. Zaten geçen hafta bir anda ilişki yönünde gitmeyelim dedi aradan 4 ay geçmesine rağmen ki hâlâ sevgili gibiyiz. Kopmak istiyorum, kopamıyorum da ama çok yakıyor, çok üzüyor. Hâlim vaktim yerinde biriyim ama boşveremiyorum, bu kız benden ne istiyor ya? Hani sevgili arayan bir kız da değil, ailesine, kendisine öncelik veren birisi, erkeklerle alakası bile yok, bana güvendi etti, zamanla özel ailevi vs. şeylerimizi paylaştık ettik, bu güveni sarsmak istemiyorum ama canım çok yanıyor ya, ama onu çok seviyorum, bazen onun da sevdiğini düşünüyorum, bazen ise tam tersi.
Sevgili gibi takılıp ilişki istemeyen bu kız benden gerçekten ne istiyor?
Cevapla