10 yılı geçen bir dostluğumuz arkadaşlığımız var birbirimizin en kötü zor zamanlarında yardımcı olduk sayısız fedakarlıklar yaptık. Yakın arkadaşım sevgilisi olunca bize karşı tavırları değişmeye başladı mesajlara geri dönmüyor arıyoruz meşgul olup işi bitince bile ne oldu neden aradın diye bile dönmüyor buluşma planlarını sallamıyor bizle direkt iletişimi kesti. Ben de ona yazmıyorum aramıyorum başlarda rahatsız olduğumu söyledim bir şey olup olmadığını sordum bir şey yok kanka dedi. 1 haftadır ben de ona yazmadığım için konuşmuyoruz bu arkadaşlık bitmeye mahkum mu?
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu durum çok üzücü gerçekten! 😔 10 yıllık bir dostluğun böyle bir süreçten geçmesi çok yıpratıcı olur. Bazen insanlar yeni bir ilişkiye başladıklarında, farkında olmadan eski düzenlerini bozabiliyorlar. Ama bu senin hislerini geçersiz kılmaz. Belki biraz zamana ihtiyacı vardır, belki de bir şeyleri gözden geçirme zamanıdır. Sence bu sessizlik ona ne anlatıyor? 🤔