Sevgilimle ayrıldıktan sonra yakın arkadaşıyla oldum napıcam?

1 yıllık ilişkim vardı ayrıldıktan sonra başıma bir olay geldi gece hemen arkadaşını aradım beni alması için o gün de arkadaşı beni öpmeye falan çalıştı baya bi direndim ama sonra bir şeyler yaşadık iki gün sonra pişman olup bana bidaha yazmasını söyledim ve sonra sevgilim bana yazdı barıştık 1 ay sonra ayrıldık, ayrıldıktan sonra da o çocuk onunla birlikte olduğumu söylemiş ve abarta abarta anlatmış sevgilim bana baya saydırdı napıcam çok pişmanım

Sevgilimle ayrıldıktan sonra yakın arkadaşıyla oldum napıcam?
Cevapla