Eski sevgilim ve sonrasında flört ettiğim kişi yakın arkadaşmış?

Olay şöyle biriyle (x) sevgiliydim 2 aydır ama niyeti farklıydı ve sürekli buluşmalarımız ev olmaya başlamıştı ben de sıkıldım ayrıldım, ben onunla sevgiliyken y kişisi bana istek attı ama kabul etmedim mesaj da yazdı görmezden geldim. Geri aldı zaten bakmayınca. Neyse sonra ben xten ayrıldım bu y tekrar yazdı konuştuk bir iki gün ama hoşuma gitmedi konuşması kestim, bundan birkaç gün sonra x kişisiyle tekrar muhabbet oldu buluşalım çözeriz belki bir şeyleri dedi. O gün de y'den ısrar dolu mesajlar ben y'ye sevgilim var rahatsız etme diyip bırakıyorum en son. Buluşmada elimden telefonu alıp direkt y ile olan mesajlara giriyor sen beni aldattın tavrıyla ama biz ayrıydık. Sonra o buluşma da onun istediği gibi geçtiği için hatta ben istemediğim halde beni ilişkiye zorladığı için bitiriyorum tamamen. Y kişisi arkasına hemen yazıyor istemediğimi söylüyorum buluşmakta ısrar ediyor buluşuyoruz ve öpüşme oluyor. Bundan bir ay sonra xten bir telefon ben y ile yakın arkadaştım aranızdaki tüm her şeyi biliyorum

Ben yanlış yaptım ama kendime göre bir yanlış ben x'i aldatmadım, ama o sanki onu aldatmışım gibi beni kötü biriymişim gibi gösterdi. Dua et başka şeyler yapmıyorum dedi aklınca fotoğraftan tehdit ederdim ama yapmıyorum diyor. Şok oldum çünkü böyle bir şey beklemiyordum ikisini de engelledim her yerden ama çok kötü oldum bi an sizce?
Eski sevgilim ve sonrasında flört ettiğim kişi yakın arkadaşmış?
Cevapla