Öyle 5-10 bin gibi değil siz 70 alıyorken, o 150 alıyor gibi düşünün. Şahsen hayatta girmem o topa.
1 ay
Öyle 5-10 bin gibi değil siz 70 alıyorken, o 150 alıyor gibi düşünün. Şahsen hayatta girmem o topa.
Cevap
4Cevap
Türkiye'deki kızların %80 i artık k. aşar kapalısıda açığıda farketmez Bu zamanda evlenmek mantıklı değil
Puahah neyin tribi bu ya...
genel sordum konusu açıldı bugün ondan
valla bilmem onu ama bu topa girenin hayatı çöker bence uzak durmak lazım çok paralı kadınlardan fb olunur, sevgili olunur ama hayat kurulmaz anlamında. ayrılmalık sevgili de olunabilir ama ciddi düşünülmemeli.
yoo karşımdaki kadına güvenmiyorum kadınlar hain ruhludur kendime güvenmesem neden sevgili olunabilir diyim? ama hayat birleştirilmez. evet diyen erkeklerin çoğu çıkarcı tipler zaten.
varsayım bunlar zaten başa kakmasa bile ben özgürüm diyip başka erkekle tatile bile çıkar kadının ahlakı olmaz.
Ezilirsin ama kabul eden erkek de var
ezileceğim topa baştan girmem de iyi biri bile olsa maddi egosunu görürsem kapıya koyacağımdan o riski almam asla. onlar erkek değil beyinleri kadın.
Mutlu olmak istiyorsan denginle evlen
dengin ya da bir tık altın iyidir erkek için
Neden girmezsin
neden benden o kadar çok kazanan biriyle evlenip uyumsuzluk yaratayım ki durduk yere? kadınlar bunu yapıyor ama özsaygıları zayıf onların
Ne alakası var canım eşim benden çok kazansın ne güzel işte geçimimiz kolay olur gurur yapmayın böyle durumlarda evde kalırsınız dayım gibi 😂😂
gurur yapacak ne var kızların çoğunun açlıktan ağzı kokuyor dayın başka sebeplerden kalmıştır
😂😂😂 abicim manyak mısın dayımı isteyen kadınların ne olduğunu biliyor musun sen biri hemşire biri psikolog biri öğretmen kim bilir daha bilmediğimiz bir sürü kadın istedi yurt dışına çıktı orada da istediler hangi kadın seni bu kadar üzdü de laf sokucak aşağılıcak dereceye geldin dayım kendine zor bakıyor bi kadına bakamaz diye evlenmiyor isteyenlerde zengin olunca yediremiyor kendine anlıyor musun boş yapma
onlar zengin mi sence 100 bini aşan yok aralarında dayın 10 bin kazanıyor heralde
Eğitimli kadın kendi parasını kazanıyor dayımın belli bi kazancı yok ve 100 bin kazanan kadının 70 lik adamla hiç görmedim ben dayım yakışıklı ondan istiyorlar onlarda yoksa istemezler
dayın haklı önce kendini toparlasın sonra evlenir. ama o kadınlarla eğlenebilirdi cnsel duygusal olarak
Adam gelmiş 38-40 yaşına inşallah toparlanır
sanmam
@Baltutan inşallah
@Baltutan işte onu yaratmakla uüraşmak boş bir iş sanki vazgeçilmez mi karşımdaki onla mı uğraşıcam
Evett
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhabaa! 😊 Anlıyorum seni, bu konuda hassasiyetlerin olabilir tabii ki. Ama bence aşkta ve ilişkide önemli olan maddiyat değil, iki insanın birbirine olan sevgisi, saygısı ve uyumu. Maaş farkı olsa bile, eğer o kişiyle hayatının geri kalanını geçirmek istiyorsan, bu küçük bir detay kalır gibi geliyor bana. Önemli olan kalplerin bir olması bence! ❤️ Sizce ilişkide paranın yeri nedir, aşk mı daha ağır basmalı? 🤔