Eski sevgilime ettiğim beddualar tutunca ve vicdan azabı çekince geri dönüp ulaşmalı mıyım?

eski sevgilime beddua ettim baya bir çünkü benim ahımı almıştı, her ettiğimde de tutuyor, başına bir iş geliyordu. bir kere ettim, kaza yaptı burnu kırıldı. geçen hafta yine ettim dedim, inşallah kaza yaparsın ya da seni cezaevine atarlar diye içten bir şekilde ah edip beddua ettim. bana yaşattıklarını Allah çıkartıyor bir şekilde, kimsenin ahı kimsede kalmaz ama vicdan azabı çekiyorum. normalde rüyalarıma gelmeyen insan her gece rüyama giriyor kötü bir şekilde. ben onun kadar acımasız merhametsiz değilim ama acıyorum şu an ona, beni dinleseydi bu halde olmazdı. neden acıyorum, çünkü güvendiği insanlar arkasından iş çeviriyorlar, takıldığı kişiler bana yazıyorlar fake hesaplardan, o seni hak etmedi onu seven canım falan bilmem ne, çevresindeki insanlar arkasından konuşuyor. beni karşısına aldığı kişiler şu an gününü gün edip sefa ediyor, geziyor tozuyor, yazık ona. bizim ilişkimizi herkes biliyordu 2 senelik falan. ona ulaşsam mı acaba, çünkü vicdan azabı çektim ya, beddualarım tuttu, rüyalarıma giriyor kötü bir şekilde her gece
Eski sevgilime ettiğim beddualar tutunca ve vicdan azabı çekince geri dönüp ulaşmalı mıyım?
Cevapla