eski sevgilime beddua ettim baya bir çünkü benim ahımı almıştı, her ettiğimde de tutuyor, başına bir iş geliyordu. bir kere ettim, kaza yaptı burnu kırıldı. geçen hafta yine ettim dedim, inşallah kaza yaparsın ya da seni cezaevine atarlar diye içten bir şekilde ah edip beddua ettim. bana yaşattıklarını Allah çıkartıyor bir şekilde, kimsenin ahı kimsede kalmaz ama vicdan azabı çekiyorum. normalde rüyalarıma gelmeyen insan her gece rüyama giriyor kötü bir şekilde. ben onun kadar acımasız merhametsiz değilim ama acıyorum şu an ona, beni dinleseydi bu halde olmazdı. neden acıyorum, çünkü güvendiği insanlar arkasından iş çeviriyorlar, takıldığı kişiler bana yazıyorlar fake hesaplardan, o seni hak etmedi onu seven canım falan bilmem ne, çevresindeki insanlar arkasından konuşuyor. beni karşısına aldığı kişiler şu an gününü gün edip sefa ediyor, geziyor tozuyor, yazık ona. bizim ilişkimizi herkes biliyordu 2 senelik falan. ona ulaşsam mı acaba, çünkü vicdan azabı çektim ya, beddualarım tuttu, rüyalarıma giriyor kötü bir şekilde her gece
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer