Eşim beni stajyerle aldatıyor mu yuvam yıkılıyor yardım edin?

Eşim dün akşam uyurken telefonuna baktım stajyer Asya diye biri var eşim 44 yaşında konuşmalar şöyle

Eşim: bilgisayar markaları atmış merhaba Asya Hanım bilgisayarcının önerileri yazmış 9.00'da akşam

Kız: iyi akşamlar Ali Bey nasılsınız emekleriniz için teşekkür ederim temin edeceğim yazmış
10.00'da akşam

Eşim: iyi geceler kusura bakmayın çıkarken yazdım selam vermedim yoğunluktan anca atabildim falan yazmış
gece 12.10'da

Kız bakmamış ertesi sabah
Kız: günaydın Ali Bey nezaketiniz için teşekkür ederim yazmış
Sabah 9.30'da

Eşim: günaydın ne demek efendim yazmış
10.00 sabah

Başka gün
Kız aramış sesli 8.30'da eşim bakmamış

Yazmış kıza dolmuştayım inince arayayım Asya Hanım demiş kız da uygundur Ali Bey yazmış

Eşim buna karşılık 😄 bu emojiyi atmış ve aramış sonra ve 30 dk WhatsApp'tan konuşmuşlar 30 dk da normalden

Aldatıyor muyum
Eşim beni stajyerle aldatıyor mu yuvam yıkılıyor yardım edin?
Cevapla